بالاخره من این کارو کنار گذاشتم و به عنوان یک تجربه بهش نگاه میکنم .
http://tinypic.com/view.php?pic=2qdwxe8&s=3
http://tinypic.com/view.php?pic=2qdwxe8&s=3
jey_ jey aziz ..اون مدلا رو من با su ساختم... مدل آماده ای در کار نبوده.... فقط مبلش همون مبلمانای su .... مابقی رو ساختم...... ( البته فقط بخشی که میخواستم رندر بگیرم) .... رندرا ی 2 و 300... با v-ray و interior , exterior با فتوشاپ و پلاگین خاصی نیست .
ببخشید من یه سوال دارم.....sketchup به چه معنی ؟
کاربردش چیه ؟
ممنونم....
:jey-jey درموردv-ray ظاهرا این قضیه سایه و environment یه bug مریوط به خود برنامس و باید تیک مربوطه رو چندبار پیاپی فعال و غیر فعال کرد تا عمل کنه و از نور و سایه su تبعیت کنه. ( جواب nino هم تو همین بخشه)
رندرا هم خوبه و واسه ارائه معماری کافیه ولی اگه هدف فتورئاله هنوز کار داره و به تجربه نیازه. من معمولا یه صحنه ساده میسازم و اونقدر روش تست میکنم که هم تنظیم متریالا و هم نور درست رو به دست بیارم. یه کمی هم دانش عمومی فیزیک میخواد . مثل اینکه ضریب شکست شیشه ضخیم 1.52 یا آب 1.33 و...اینچیزا.....
در مورد ترکیب بندیشون میتونی تصمیمای بهتری بگیری . از نظر من رندر دستی و کامپیوتری قوانین یکسانی تو ترکیب بندی دارن ( مثلا پلان بندی از نظر عمق ... چرخوندن چشم تو صفحه و....) و در مورد متریال من تجربه ای ندارم چون همیشه خودم متریالمو ساختم و برای کارای بعدی ذخیره کردم و شما هم میتونیداینکارو تو زمانای بیکاری انجام بدید.
JEY _JEY عزيز عالي بود من كه خودم از اين نوع رندر ها خيلي خوشم ميياد
شما چه جوري تو اسكچ اپ مدل سازي ميكنيد؟
فقط از BOX و يا بقيه ابزار استفاده ميكنيد؟
يا مثلا از اتوكد وارد ميكنيد تو محيط برنامه و روش كار ميكنيد؟
ممنون ميشم راهنمايي كنيد
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:AUTOCAD | گالری سه بعدی | 9 | ||
ا | نمونه های مدلسازی و رندرینگ:REVIT | گالری سه بعدی | 199 | |
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:ARCHICAD | گالری سه بعدی | 163 | ||
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX | گالری سه بعدی | 687 | ||
M | نمونه پروژههای طراحی روشنایی با نرم افزار Dialux | گالری سه بعدی | 3 |