سردار راز 21 حاج علی دوامی

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز





























 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وصیت نامه سردار راز 21

وصیت نامه سردار راز 21

کنون که در سیاهی شب ، تنها با خدای خود هستم ، این وصیت را روی کاغذ می آورم، شاید با این وصیت عده ای را به حقانیت دراین راه ، آگاهی دهم .



بسم الله الرحمن الرحیم
با درود و سلام برامام حسین که چگونه زیستن وچگونه مردن را به ما آموخت و با درود و سلام بر امام امت خمینی بت شکن ، و با درود و سلام بر رزمندگان اسلام که مردانه در جبه های جنگ در حال نبرد با دشمنان کافر می باشد .
دست از سر و تن ز سر جدا باید رفت در دشت بلا بهر بها باید رفت
غفلت منما که خصم دون بیدار است از پا منشین به کربلا باید رفت
من با آگاهی کامل وارد سپاه شدم چون می دانم که سپاه مدرسه عشق است ، عشق به لقاالله و می توان در آنجا خودسازی کرد و پا به جبهه های نبرد گذاشت و می دانم که میدان جنگ لحظات مرگ و زندگی است و شهادت را آرزو کردیم که بارالها من نمی خواهم که دربستر بمیرم میروم تاهمچومردان خدادردل سنگر بمیرم
و میدانم که به شهادت می رسم ، و از خداوند متعال میخواهم اگر لیاقتش را داشتم ، بدنم مانند فاطمه زهرا مفقودالجسد بشود.
شهادت دریست گران بها که پیامبران وارث آن و خدا خونبهای آن است.
اکنون که در سیاهی شب ، تنها با خدای خود هستم ، این وصیت را روی کاغذ می آورم ، شاید با این وصیت عده ای را به حقانیت دراین راه ، آگاهی دهم .
انسان تنها در مقابل مرگ تسلیم است وهیچ کاری از او برنمی آید ، پس چه بهتر که این مرگ در راه عشق خود ، در راه با آنکسی باشد که انسان او را می پرستد و بصورت شهادت انسان ملقّب بشود که بزرگترین نامها یعنی شهادت است ، و شهید چه زیباست این نام، و چه گوشنواز ، یعنی کسی که شهادت می دهد با خویش، به درستی راهی که رفته است.
بعد از مرگ مرا در گوری در کنار دیگر شهدا به خاک بسپارید ، چون آنجا گوشه ای از کربلا می باشد . روی قبرم را لاله ی سرخ بکارید که آن رهگذر خام بداند من قطره ی خونی بودم در میان خونهای پربهای دیگر.
باجامه ی خونین به سفر خواهم رفت با هدیه ی جان سوی سفر خواهم رفت
با پیکر صد پاره به شب خواهم زد سیمرغ صفت سو ی سفرخواهم رفت
از پدر و مادر تقاضا دارم که با لبخند بر گورم نظاره کنند چون گریه را دوست ندارم و از کسانی که با من زیر یک سقف بوده اند تقاضا دارم با روی باز این افتخار را بپذیرند.
مادرم و خواهرم و .... ؛
برای من اشک نریزید چون شهید زنده است و مادر برای من شیون نکن که تو ماموریت خود را بخوبی انجام داده ای و امانتی را که خدا به شما داد سالم و در راه خودش به او باز گردانیدی . و مادرجان، خوشحال باش از اینکه فرزندت رادر راه اسلام از دست داده ای چون دیگر آن دنیا ، فاطمه زهرا (س)از تو گله ای ندارد.و شما ای خواهرانم وقتی که جسد پاره پاره مرا به شهر آورده اند لباسی سفید بر تن کنید و خوشحال باشید که برادرتان در میدان جنگ به شهادت رسید ه است و به لقا دوست رفت و از خواهرزاده ام محمد ، محمدرضا و محمود می خواهم که حسین وار راهم را ادامه دهند و از خواهرزاده ی دیگرم آتنا می خواهم که زینب وار زندگی کند و حجاب خود را همیشه حفظ کند و با داشتن حجاب مشت محکم بر دهان مستکبرین زمان بزند و در آخر از همه ی مومنین طلب بخشش را دارم .

در وادی عشق عاقلان مجنونند درمسلخ عشق عاشقان درخونند
چون وصف کنم که عاشقان چونند ازدایره عقل همه بیرونند
(فدائی امام، سیدعلی دوامی)
مامان جان ، این که درزیر نوشتم ، معنی را نمی نویسم، چون عربی است و می خواهم خودتان معنی آن را پیدا کنید، و وقتی معنی آن را پیدا کردید، منظورم را می فهمید، نگران من هم نباشید.
من طلبنی وجدنی * و من جدنی عرفنی * و من عرفنی احبنی* و من احبنی عشقنی* و من عشقنی عشقته* و من عشقته قتلته* و من قتلته فعلی دیته* و من علی دیته فانا دیته.
سید علی دوامی
 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سردار راز 21

سردار راز 21

کسی که در 21 سالگی به شهادت میرسد

در 21 رمضان به دنیا می اید

در 21 رمضان به شهادت میرسد

و مادر شهید هم او را در 21 سالگی باردار گشت

سردار راز 21 حاج علی دوامی اهل شهرستان ساری



وشته شده در تاریخ دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 توسط سید علی دوامی






























 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سردار راز 21 حاج علی دوامی

سردار راز 21 حاج علی دوامی

کسی که در 21 سالگی به شهادت میرسد

در 21 رمضان به دنیا می اید

در 21 رمضان به شهادت میرسد

و مادر شهید هم او را در 21 سالگی باردار گشت

سردار راز 21 حاج علی دوامی اهل شهرستان ساری



























 

Similar threads

بالا