امروزه در جوامع صنعتي به علت وجود رقابت شديد ما بين شركتها كسب و نگهداري مشتري شرط بقا يك شركت است . ما به طور مثال در صنعت خودرو سازي جهان بيشتر شاهد اين قضيه هستيم كه خودرو سازان براي جلب مشتري و نگهداري از آن از هر گونه ترفندي رويگردان نيستند . براي توليد كنندگان اتومبيل كشورهاي غربي بسيار حائز اهميت خواهد بود . در صورت كسب يك مشتري جديد در حفظ و ارتباط با او در آينده نيز موفق باشند سؤالي كه حتما براي شما پيش مي آيد اين است كه اين ارتباط با مشتري چگونه به وجود مي آيد و چطور عمل مي كند ؟
برای دانلود مقاله کلیک کنید
برای دانلود مقاله کلیک کنید