معرفی: کتاب “30 روز MBA” نشان میدهد که رفتن به مدرسه تجارت تنها راه برای کسب مجموعه مهارتهای MBA نیست و اینکه راههایی برای بدست آوردن همان دانش با صرفهجویی در زمان و پول نیز وجود دارد. این کتاب عناصر ضروری و رشتههای اصلی در MBA را پوشش داده است.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از حسابداری، تاریخچه تجارت، قوانین کسب و کار، اقتصاد، کارآفرینی، اخلاق و مسئولیتهای اجتماعی، امور مالی، بازاریابی، اقدامات، رفتار سازمانی، توسعه شخصی، تحقیق و استراتژی کمی و کیفی. این راهنمای عملی همچنین شامل مطالعات و منابع بیرونی، کتابخانه و منابع اطلاعاتی آنلاین، نمونههای موردی و لینکهای آزمونهای خودارزیابی آنلاین برای کمک به خوانندگان در پیگیری دستاوردهای یادگیریشان، میباشد.