کود فلورافلکس چیست؟

mohammad443

عضو جدید
کود فلورال فلکس (به شکل درست فلورافلکس) ماده مغذی رشد گیاه بوده و حاوی عناصر بسیار مهمی نظیر نیتروژن (N)، پتاسیم (K) و منیزیم (Mg) و سایر مواد معدنی است. این مواد مغذی و معدنی و سایر عناصری که با نسبت های مختلف در ساخت این پکیج کامل به کار برده شده اند، باعث تحریک سازی و رشد و نمو سریع ساختارهای داخلی و خارجی گیاه در تمامی مراحل رشد و نموی خواهد شد. شرکت سازنده راهکارهای جدیدی ارائه کرده تا علاوه بر حل مشکلات قبلی، نتیجه بسیار بهتری هم بگیرید.

بد نیست بدانید که کود فلورافلکس نام خود را از شرکت فلورافلکس گرفته که در لس آنجلس کالیفرنیا قرار دارد و در زمینه محصولات کاشت و پرورش گیاه شاهدانه به شهرت رسید. البته باید گفت که رقیب سرسخت شرکت فلورافلکس، شرکت Scotts Miracle Grow می باشد ولی در حال حاضر کودهای شرکت فلورافلکس با بهترین کیفیت در ایران به فروش می رسند و تقریبا می توان گفت تمامی افرادی که این نوع کود را خریداری کرده اند و استفاده نموده اند، کاملا رضایت داشته اند.

هدف اصلی این شرکت از ساخت چنین کودی به شکل پکیج کامل برای تمامی مراحل رشد این بود تا راه حلی برای انتقال سریع و مؤثر آب و مواد مغذی به گیاه پیدا شود. از همه مهمتر محصولی تولید گردد تا هر کسی بتواند هر نوع گیاه یا محصولی را در هر جایی و هر زمانی پرورش دهد و نتیجه خوبی بگیرد.

این شرکت از تجربه چندین سال بررسی روند کاشت گیاهان توسط کشاورزان و پرورش دهندگان گل و گیاه و دقت در شیوه هایی که برای کاشت و پرورش گیاه به کار می برند، توانسته کود فلورافلکس را تولید نماید. بد نیست بدانید، شرکت فلورافلکس از تجربه بهترین کشاورزان و بهترین رویکردهای کشت گیاه و واکنش گیاهان نسبت به مواد مختلف در تمام مراحل و پروسه رشد، تولید کرده است.

براساس توضیحات داده شده مشخص می گردد که کود فلورال فلکس با آخرین تکنولوژی و تحقیقات علمی تولید شده است. این کود به شکل پکیج کامل تولید شده تا مناسب کل دوره رشد گیاه باشد و نیاز به هیچ کود مکمل دیگری نداشته باشید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا