structure.eng
عضو جدید
سلام
همانطور که دوستان مستحضر هستید بیشتر مبحاث مقررات ملی عوض شده.در مورد مبحث ششم هم اکثر مهندسین هنوز تو خیلی از قسمتهاش مشکل دارن.مشکل هم مثل بقیه مهندسین در قسمت کاهش در بارهای زنده یکنواخت مضمون بند 6-5-7-2 هست. خواستم بدونم دوستانی که این مبحث رو به دقت مطالعه کردند در مورد سطح بارگیر و ضریب Kll در فرمول 6-5-1 چه اطلاعاتی توسنتند بدست بیارند؟چون این دو پارامتر خیلی گنگ هستند.الان به عنوان مثال در شکل ضمیمه شده دهانه ای که با رنگ قرمز مشخص شده اولویت با کدم عضو تا بتوینم ضریب Kll عضو رو از جدول در بیاریم تا کاهش بار زنده اون دهانه رو حساب کنیم؟در ضمن سطح بارگیر این دهنه هم چقدر میشه و چطوری بدست میاد؟
همانطور که دوستان مستحضر هستید بیشتر مبحاث مقررات ملی عوض شده.در مورد مبحث ششم هم اکثر مهندسین هنوز تو خیلی از قسمتهاش مشکل دارن.مشکل هم مثل بقیه مهندسین در قسمت کاهش در بارهای زنده یکنواخت مضمون بند 6-5-7-2 هست. خواستم بدونم دوستانی که این مبحث رو به دقت مطالعه کردند در مورد سطح بارگیر و ضریب Kll در فرمول 6-5-1 چه اطلاعاتی توسنتند بدست بیارند؟چون این دو پارامتر خیلی گنگ هستند.الان به عنوان مثال در شکل ضمیمه شده دهانه ای که با رنگ قرمز مشخص شده اولویت با کدم عضو تا بتوینم ضریب Kll عضو رو از جدول در بیاریم تا کاهش بار زنده اون دهانه رو حساب کنیم؟در ضمن سطح بارگیر این دهنه هم چقدر میشه و چطوری بدست میاد؟