ممنون از وقتی که میذارید اقای یگانگیبه بنده لطف دارید. اما کلا تو رندر معماری هدف واقعی شدنه که به چندتا عامل بستگی داره، اولا و قبل از رندر ، خوب دیدن محیط و به خاطر سپردن تا هنگان رندر بتونید قیاس کنید و همچنین دوربین خوبی بگذارید که ترکیبی که میبینید قشنگ باشه.... اما بعد از مدلینگ صحیح (نه سنگین نه کم جزئیات) توی رندر این عوامل مهمن، اول تکسچر خوب ، به کیفیت مناسب (نه زیاد نه خیلی کم و ضمنا با رنگ و تکسچر واقعی) دوم نور پردازی مناسب و تنظیم صحیح نور ، نه کم نه زیاد نه لبه های خیلی شارپ نه خیلی محو.. سوم تنظیمات رندر صحیح ( یا بهتره بگم موتور رندر مناسب) و نهایتا پردازش تصویر با فتوشاپ و .... فقط عده کمی هستن که رندر خالصشون خوب باشه
سلام ممنون.میشه بگید چطوری به نورها رنگ بدم؟بسیار بهتر شدن. یکم انعکاس کف زیادتر بشه جذابتر میشه. ترجیخا کمی رنگ به بعضی نورها بدین
این تنظیمات رو همه متریالایی که دیسپلیس دارن اعمال میشه. اما جدا گونه شما وقتی دارید به متریالتون دیسپلیس میدید، شدتشو میتونید تنظیم کنید. (تو بیشتر نسخه های وی-ری باید قسمتیکه دسیپ داره رو با گروه کردن از بقیه مدل جدا کنید و لبه های داخلیشو سافت کنید).خیلی خیلی ممنون!
ببخشید من یه چندتا سوال از vray داشتم.تعدادشون خیلی زیاده اما یه چندتاشونو می پرسم.اگه امکان داره به هر کدوم از اونها ک براتون مقدوره پاسخ بدین.
1-تنظیمات قسمتsetting default displacement بر روی همه ی متریال ها اعمال می شه یا صرفا متریال هایی که displacement آنها فعال باشد؟
2-primary multiplier و secondary multiplier در indirect illumination هر کدام چه کاری انجام می دن؟یعنی به کدام قسمت مدل اثر میذارن؟و هر کدام از گزینه هاشونو اگه امکان داره توضیح بدین.
خیلی خوبه... کاش یکم روشنتر بودش فقط
.جالبه .
يه نكته كه هست تو چند تا كار آخر هم هست اينه كه زياد تو نورپردازي وقت صرف نشده وگرنه كاراي جالبي هستن .
پست 111# جاي كتابخونت خيلي عاليه خيلي باهاش حال كردم .
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
M | نمونه پروژههای طراحی روشنایی با نرم افزار Dialux | گالری سه بعدی | 3 | |
S | نمونه كار راينو و وي ري | گالری سه بعدی | 0 | |
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:AUTOCAD | گالری سه بعدی | 9 | ||
ا | نمونه های مدلسازی و رندرینگ:REVIT | گالری سه بعدی | 199 | |
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:ARCHICAD | گالری سه بعدی | 163 |