نظر شخصی!!ببخشین اگه جسارته

*mahdi_joker*

عضو جدید
اینقدر اطلاعاتم در مورده خودرو زیاد و گسترده هست که واقعا نمیذونم از چی و از کجا شروع کنم .:):cool:
شما بگین اخه در مورد چی بگم.خیلی دلم می خواست این تالار خودرو که واقعا مطالب خفن توش کمه رو بترکونم اما مگه کنکوره کاردانی به کارشناسی و پایان ترم و کار اموزی و خلاصه ترم اخر میگزاره؟
منظورم از مطالب خفن. میزان توضیح و شرح کامله وگرنه خداییش خیلی سر فصلهای قشنگ و جالبی داره اما اینجور نیست که بگیم خوب دیگه طرز کارشو فهمیدیم.فقط عزیزان بیان میکنن که خوب مثلا فلان دستگاه کارس فلانه اما طرز کار رو کی میگه؟
همه دوستان و سرورهای خودم منت میزارن سر منه حقیر که اصلا منو اینجا راه دادن و یه عنوانه یه عضو که نه اما یه حاضر در جمع پربارشون راه دادن اما این حرفی بود که به نظرم اومد.
خداییش تالار خودرو نسبت به خودش کند پیش میره.
اینجا خیلی وقتها که نه تقریبا اکثرا درخواسته تحقیق و مطلب و پرژه دارن یا دارن تاریخچه میگن.تاریخچه خودرو مطلبیه که برای خود من که رشتمه خیلی جالبه.چیزایی که نشنیدم.اما فکر کنم هدفمون از اومدن به اینجا دانستنه علم و تکنولوژیه دستگاهها و طعات باشه نه اسمو تاریخ و یه سری سر فصل که اگه خیلی گسترش داشته باشن تو مایه های مقدمه ای یا حداکثر یه خلاصه زیادی خلاصه شده واسه اون دستگاهه.
درسته که دیدنه عکسهای مسابقاته فلان کارخانه یااینکه اصالت فلان خودرو که کجاییه و مطالبی از این دست که من خودم اول میرم سراغشون جذابه و اطلاعات عمومی رو افزایش میده اما این که اخه هدف نبوده؟واقها هدف اینه؟من فکر میکنم بیشتر به فرع چسبیدیم تا اصل مطلب دوستان
یه چیزی که میترسم یادم بره و میخوام اینجا بگم تشکر از سرورانی مثل javid.jamali وamirgbوahadوmohan, وgordafarinو بسیاری دیگه از عزیزانم که واقعا اگه نبودن فکر کنم اینجا شبیه ویرونه میشد.اسم خیلی هارو نیاوردم که امیدوارم ببخشن اما از همه ممنونم که به اینجا سر میزنن و صفا میدن
یه سوال هم دارم.میشه بگین اتوموبیل در طنز عامیانه واقعا جاش کجاست و بهتر نیست تو تالارهای دیگه زده بشه نه تو تالارهای تخصصی!؟
ببخشین اگه بیش از حد خودم حرف زدم.موفق باشین
 
بالا