نسخه تحت شبکه ضدبدافزار ققنوس عرضه می شود

Arman 512™

عضو جدید
از دیگر قابلیت های Imen می توان مدیریت چند لایه ای (Master-Slave) آن برای کنترل جامع سازمانی ، امکان مدیریت شبکه ای ( اعمال task های شبکه ای ) ، اعمال Policy ها در لایه Application Level به منظور کنترل کاربران را بیان کرد.





آزمایشگاه تحلیل بدافزار ایمن با ۱۸ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید نرم افزار ضد ویروس همزمان با عید سعید فطر محصول جدید خود را تحت عنوان نسخه شبکه ویندوز (نگارش ققنوس) وارد بازار می نماید.

به گزارش نت گارد از افتانا ، این ضد بدافزار با تمامی نیازهای سازمانی سازگار می باشد به طوریکه طراحی بروز رسانی سرورهای محلی آن در چند ایستگاه کاربری بدون وابستگی به نوع سیستم عامل , باعث سهولت به روزرسانی و جلو گیری از اشغال پهنای باند میان شعب سازمانی (شرکتی) و پهنای باند اینترنتی می شود.

با توجه به اهمیت ترافیک عبوری از این مجراها که عموما شاهرگ حیاتی یک مجموعه محسوب می شود این قابلیت از نقاط قوت این ضد بد افزار محسوب می شود.

از دیگر قابلیت های آن می توان مدیریت چند لایه ای (Master-Slave) آن برای کنترل جامع سازمانی، امکان مدیریت شبکه ای ( اعمال task های شبکه ای )، اعمال Policy ها در لایه Application Level به منظور کنترل کاربران را بیان کرد .

همچنین این ضد بدافزار قادر به به روزرسانی روزانه توسط سرورهای ضد بدافزار ایمن می باشد. برای محافظت هرچه بیشتر از ایستگاه های کاربری ( client ها ) در این نسخه امکاناتی همچون ضد بدافزار (Anti Virus) ، ضد کلاهبرداری (Anti Phishing)، ضدهرز نامه (Anti Spam)، دیواره آتش (Fire Wall)، کنترل کاربر (User Control) ، حریم شخصی (Privcy Control) در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که این ضد بدافزار در حوزه شناسایی و پاکسازی بد افزارها و جاسوس افزارها در دو ماه گذشته به استناد سایت ارزیابی ضدویروس ها AV-Comparatives دارای بهترین عملکرد بوده است.

سازمان ها می توانند جهت درخواست نصب برای ارزیابی محصول جدید شبکه ایمن بصورت یک ماهه رایگان با تلفن های ۱۶-۶۶۹۰۰۶۱۱ تماس حاصل نموده و یا با آدرس info@ImenAntiVirus.com مکاتبه کنند.


منبع: افتانا
 
بالا