مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری CRM

resident2

عضو جدید
[h=2]CRM چیست؟[/h]

CRM (سی آر ام) برگرفته از Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
از آنجا كه مشتري نبض حيات سازمان مي باشد، هدف اصلي CRM بر جذب مشتری و حفظ و برقراری ارتباطات بلند مدت با آنان بنا گرديده است. CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.


برخی قابلیت های نرم افزار CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) ماندگار عبارتند از:
مدیریت مشتریان، تامین کنندگان و ...:
مدیریت اطلاعات مشتریان(اشخاص حقیقی و حقوقی)، تامین کنندگان، نمایندگی ها،کارفرماها، پیمانکارها و ...



پیوست فایل به تعداد نامحدود به پرونده مشتریان ، تامین کنندگان، نمایندگی ها، کارفرماها، پیمانکارها و...
جستجوی بسیار سریع اطلاعات
پروژه های بازاریابی و فروش:
ثبت و مدیریت پروژه های بازاریابی و فروش
مدیریت پیگیری ها:
مدیریت وظایف پرسنل شامل تعریف وظایف، ارجاع وظیفه به سایر کاربران و یادآوری وظایف به کاربران
ثبت سابقه ارتباط با مشتری(تماسهای برقرار شده،جلسات برگزار شده، ارسالات انجام شده شامل ایمیلها، فکسها، نامه ها، نمونه محصولات و ...)
مدیریت بازاریابی و فروش:
مدیریت کالا/خدمت، استعلام قیمت، قیمت گذاری کالا/خدمت
مدیریت پروژه های بازاریابی، فروش و...
ثبت گزارش کار مربوط به هر پروژه
صدور فاکتور و پیش فاکتور فروش:
سوابق خرید مشتریان (صدور پیش فاکتور/فاکتور برای مشتریان به همراه نمونه های قابل چاپ)


تعیین نحوه پرداخت مشتریان به همراه آلارم تاریخ سررسید اقساط و محاسبه مانده حساب مشتریان
انبار:
ورود/خروج کالا به/از انبار/ مرجوعی ها
محاسبه موجودی انبار
ثبت سفارشات تولید



کاربران:
تعریف کاربران
تعیین سطح دسترسی برای کاربران جهت دسترسی به فرمها و عملیاتها
تعیین سطح دسترسی به اطلاعات

ارسالها:
ارسال SMS برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و...
ارسال ایمیل (Email) برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و ...
ارسال فکس (Fax) برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و ...
دریافت ها:
دریافت SMS و ثبت در سابقه ارتباط با مشتری
دریافت Email و ثبت در سابقه ارتباط با مشتری


تیکت ها:
قابلیت تعریف و مدیریت تیکت جهت مشکلات و شکایات مطرح شده از سوی مشتریان
قابلیت تعریف بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط هر یک از کاربران در خصوص رفع مشکل مشتری
قابلیت ثبت وظیفه و ارجاع به کاربران جهت پیگیری مشکلات و شکایات مشتری
خدمات پس از فروش:
ثبت مشکلات مطرح شده در خصوص کالاها و تجهیزات مورد سرویس

ثبت امانات و قطعات مصرفی و خدمات ارائه شده مانند تعمیر، گارانتی و ... به همراه هزینه های انجام شده
قابلیت تعریف بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط هر یک از کاربران در خصوص رفع مشکل مشتری
قابلیت ثبت وظیفه و ارجاع به کاربران جهت پیگیری مشکلات

کالرآیدی:
نمایش اطلاعات تماس گیرندگان و مشاهده سابقه ارتباطی با آنها

گزارشات لیستی و آماری / تحلیلی:
گزارش گیری از اطلاعات مشتریان، تامین کنندگان، نمایندگی ها و ...
گزارش گیری از پرونده ها، ارتباطات ، عملکرد پرسنل، پیش فاکتورها و فاکتورها، ارسالات و ... به صورت لیستی و نموداری(آماری)

امنیت :
پشتیبان گیری زمانبندی شده از اطلاعات نرم افزار
امکان خروجی گرفتن از اطلاعات درکلیه فرمها با فرمت اکسل و ...
استفاده از نرم افزار CRM ماندگار هم در شبکه داخلی و بدون اینترنت میسر است و هم از طریق اینترنت از هر جای دنیا(تحت وب).


3386b3ea6f7517fc1.jpg
http://mandegarcrm.com/
 
بالا