عشق است مس كرمان لاله هاي نارنجي

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مس کرمان با پرویز مظلومی در اسیا شگفتی ساز خواهد شد
شگفتي ساز كه فكر نكنم بشه خيلي سخته
ولي در كل تيم خوبيه اما ما تيماي ايراني تو اسيا حرفي واسه گفتن نداريم با اين اوضاع فوتبالمون
 

Sina4

عضو جدید
کاربر ممتاز
زنده باد مس ;)

هر چند زیاد پرویز مظلومی رو قبول ندارم و خیلی كارش پر افت و خیز هست اما در هر صورت مس رو عشق است:):gol:
 

Mehran Aalto

عضو جدید
کاربر ممتاز
مربی فقط پرویز مظلومی تیم هم فقط مس .
حیف که امسال دروازبان درستی ندارن وگرنه الان بالای جدول بودن .
 

rende alamsoz

عضو جدید
عشق است مس كرمان لاله هاي نارنجي

عشق است مس كرمان
به اميد موفقيت در جام باشگاههي اسيا و ماندگاري در ليگ
 

MEG

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عشق است مس كرمان
به اميد موفقيت در جام باشگاههي اسيا و ماندگاري در ليگ
منم امیدوارم مس تو اسیا نتیجه بگیره...دو تا بازی تو کرمان داره تو دور برگشت اگه اون دو تارو ببره حتما صعود میکنه
 

a.m.k

عضو جدید
پاتوق هوادارای نارنجی پوشان کرمان

پاتوق هوادارای نارنجی پوشان کرمان

مس کرمان داره نتایج خیلی خوبی میگیره
والان در 3 جام داره رقابت میکنه

لیگ که از سقوط نجات پیدا کرد

جام حذفی هم که 4-0 ملوانو شکست داد و امروز به دیدار صبا میره ( که اوونم در مقابله کرمانیا حرفی واسه گفتن نداره;))

لیگ قهرمانان آسیا هم که فقط با یه پیروزی در امارات از گروهش بالا میره

حیفه تیم به این خوبی و قدرتمندی تایپیک نداشته باشه!
 

a.m.k

عضو جدید
سامان صفا: تجربه لوکا مس را مدعی کرده است

سامان صفا: تجربه لوکا مس را مدعی کرده است

دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان گفت: مس تا کنون نتایج قابل قبولی را در آسیا کسب کرده که همگی به دلیل تجربه لوکا بوناچیچ بوده است.
سامان صفا با بیان این مطلب ادامه داد: قبل از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کسی فکر نمی کرد مس بتواند نتایج آبرومندانه ای کسب کند. اما اکنون یکی از تیمهای مدعی صعود به مرحله بعد رقابت ها هستیم، باید اذعان کنم تجربه لوکا موجب شده هم اکنون در وضعیت خوبی قرار بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: شرایط مس با گذشته تفاوت زیادی کرده که ناشی از صحبت های بوناچیچ بوده است. مس امید زیادی برای صعود از گروه خود در آسیا و قرار گرفتن در رتبه مناسب در لیگ برتر دارد.مس باید تلاش کند تمام بازی های خود را مثل نیمه دوم بازی مقابل ملوان انجام دهد. در این دیدار دو نیمه متفاوت داشتیم که موجب شد نتیجه قابل قبولی مقابل ملوان کسب کنیم.
 

a.m.k

عضو جدید
فشردگی بازیها را بیشتر می پسندم

فشردگی بازیها را بیشتر می پسندم

با اینکه دو باشگاه مس کرمان و ذوب آهن اصفهان از فشردگی بازیهای خود به سازمان لیگ برتر گلایه می کنند ولی هافبک میانی و بازیکن آماده این روزهای مس کرمان این فشردگی و هر چهار روز یک بازی را می پسندد.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، فرزاد آشوبی با اشاره به این موضوع گفت: مس کرمان باید در سه جام لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی رقابتهای حساسی را پشت سر بگذارد و هر 4 روز یک بار یک بازی انجام دهد.با اینکه همه تیم این شیوه را دوست ندارند من این شکل بازی کردن را دوست دارم مانند تمام جاهای دنیا می توانیم رقابتهای جذاب و دیدنی داشته باشیم.
وی در ادامه گفت : در جام حذفی باید با صبای قم بازی کنیم. ما سعی می کنیم تا ناکامی شکست خود را در هدف تیم فوتبال مس کرمان رسیدن به فینال رقابتهای جام حذفی است.در رقابتهای لیگ برتر هم با شکست تیم فوتبال ملوان انزلی کمی از خطر سقوط رهایی پیدا کردیم ولی هنوز ممکن است اتفاقات زیادی در چهار بازی آینده اتفاق بیافتد.
وی در ادامه گفت: کار برای ما در دو بازی آینده لیگ قهرمانان در مقابل الهلال عربستان و الاهلی امارات بسیار سخت مهم است ولی بازی خارج از خانه با الاهلی امارات برای ما اهمیت فراوانی دارد زیرا با کسب هر سه امتیاز به مرحله بعد صعود می کنیم.آشوبی در پایان اضافه کرد: این فصل بامشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کردیم ولی امیدوارم با موفقیت در سه جام هواداران را مانند فصل پیش خوشحال کنیم.
 

a.m.k

عضو جدید
باز هم صبا را در خانه اش شکست می دهیم

باز هم صبا را در خانه اش شکست می دهیم

مهاجم برزیلی و گلزن مس کرمان در آستانه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و دیدار با صبای قم گفت: ما در گذشته توانسته ایم تیم صبا رادر خانه اش شکست دهیم و این بار نیز می خواهیم این کار را تکرار کنیم.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، ادر لوسیانو ملقب به ادینهو با بیان این مطلب افزود: در شرایط بسیار خوبی به سر می بریم و با دو پیروزی روحیه بخشی که در روزهای اخیر به دست آوردیم شرایط روانی بازیکنان بسیار عالی است. می توانیم در بازی با صبا یک برد دیگر کسب کرده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
وی ادامه داد: از بازی در قم خاطرات خوبی داریم و توانسته ایم در گذشته تیم صبا را در خانه خودش شکست دهیم و قصد داریم یک بار دیگر این تیم را در خانه خودش و البته این بار در جام حذفی مغلوب کنیم البته صبا تیم خوبی است و بازیکنان با تجربه زیادی دارد ولی ما نیز در این بازی برای پیروزی برنامه های زیادی داریم.
مهاجم برزیلی تیم مس کرمان در مورد شایعه درگیری اش با لوکا بوناچیچ سرمربی تیم مس کرمان تصریح کرد: هیچ درگیری ای بین من و بوناچیچ نبوده است. وی مربی بزرگی است و همیشه به نظرات وی احترام می گذارم. وظیفه من بازی کردن برای تیم مس است و تمام تلاشم را می کنم تا این تیم در مسابقات آینده موفق باشد.
 

me-myself

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای ول به کارت ادامه بده
من خیلی طرفدار فوتبال نیستم ولی بچه ی کرمونم دیگه
زنده باد مسسسسسسسس:heart::heart::heart::heart::heart:
 

a.m.k

عضو جدید
مهدی رجب زاده، بازیکن مس کرمان که در روزهای اخیر بسیار حاشیه ساز شده است در بازی مقابل صبای قم به میدان نخواهد رفت. رجب زاده با این که با پادرمیانی مسولان باشگاه مس با لوکا بوناچیچ آشتی کرده و به تمرینات تیم بازگشته است اما در سفر به قم تیمش را همراهی نکرد.
این بازیکن به دلیل مشکلاتی که با کادر فنی پیدا کرده بود مدتها از تمرینات بدور بوده و شرایط بازی کردن را نداشت و به همین دلیل مقابل صبا به میدان نخواهد رفت. رجب زاده از جمله بازیکنانی است که در از ابتدای فصل در ترکیب مس عملکرد قابل قبولی داشت اما به نظر نمی رسد او هم مانند سامره و قربانی و بقیه بازیکنان علاقه ای به گذراندن یک فصل دیگر درکرمان داشته باشد حتی اگر خبری از لوکا بوناچیچ روی نیمکت این تیم نباشد.​
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
naghmeirani قصه یک عشق در تمرین استقلال فوتبال ایران 0

Similar threads

بالا