سیستم عرشه كامپوزیتی جدید مقاوم در برابر آتش برای كشتیهای نیروی دریایی

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
شركت كازاك كامپوزیتس، یك تامین كننده اصلی مهندسی و طراحی كامپوزیت با ارزش افزوده بالا اعلام كرد سیستم جدیدی ساخته كه برای HVAC، لوله گذاری و تركیبات مفتولی الكتریكی فضای باارزشی را فراهم می كند كه نه تنها در هزینه و تعمیر و نگهداری صرفه جویی مالی می كند، بلكه مقررات سخت حریق، دود و سم را ارضا می كند. شركت كازاك هسته تقویت شده فنولیك قابل پالترود شدن را توسعه داده كه به طور كارآمدی نصب شده و دارای قابلیت تعمیر و نگهداری آسان و مقاومت در برابر خرد شدن و شكستن میباشد.
به نقل از جری فانوچی نماینده شركت كازاك كامپوزیتس:"یكی از نیازهای نیروی دریایی این است كه این سیستم به اندازه كافی قابلیت شكل دهی مجدد برای ماموریتهای مختلف را داشته باشد. زیرا كار نصب، ساده شده و موادی كه ساخته ایم بادوام است، در طول زمان، محصول شكل دهی مجدد را تحمل خواهد كرد. این امر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه تعمیر و نگهداری در نیروی دریایی منتج خواهد شد."
سیستم اتوماتیك ساخت پالتروژن در تولید قطعات كف باعث صرفه جویی در هزینه شده و هزینه نگهداری را پایین تر می آورد. به علاوه با استفاده از این تكنیك زمانهای تولید محصول نیز به طور قابل توجهی حذف میشوند.

شركت كازاك كامپوزیتس
این شركت با استقرار در شهر ووبرن آمریكا طرحهای مهندسی و ساخت كم هزینه را با هم تركیب كرده تا برای هوانوردی، ارتش و بازارهای تجاری، كامپوزیتهایی با عملكرد بالا تولید كند. با تخصصی كردن فرآیندهای بزرگ و غیرمعمول پالتروژن، شركت كازاك كامپوزیتس ارزش محصولی در حیطه علوم مواد ایجاد می كند كه مهندسان را در توسعه راههای جدید و خلاق در ساخت سازه ها توانمند می كند. شركت كازاك كامپوزیتس در شهر هادسون آمریكا تجهیزات ساخت دارد.

منبع: موسسه كامپوزیت ایران/نشریه كامپوزیت
 

Similar threads

بالا