خرید کابل آنتن (زیر قیمت بازار)

vahid-zamanof

عضو جدید
کابل آنتن نوعی کابل کواکسیال است که در دستگاههای صوتی تصویری مانند تلویزیون در نقش انتقال دهنده سیگنال استفاده می شود. از این کابل می توان برای انتقال داده به تلویزیون و سایر وسایل مشابه استفاده نمود. فرم این کابل به حالت چند رشته ای است که دارای بخش هادی و غیر هادی است.کابل آنتن برای اتصال دستگاه هایی استفاده می شود که سیگنال صوتی و تصویری را از فرستنده به نمایشگر منتقل می کنند.

این امر شامل اتصال آنتن های هوایی، دیش های ماهواره و تلویزیون کابلی است.این نوع کابل کواکسیال از بیرون کاملا با یک لایه پلی اتیلن پوشیده شده است. در زیر این لایه یک لایه محافظ قرار دارد که از تداخل فرکانس رادیویی محافظت می کند. بخش هادی از جنس مس و یا آلومینیوم ساخته می شود. اگر کابل مربوطه دارای هادی از جنس مس باشد، به دور آن یک لایه آلومینیوم کشیده می شود.



(جهت سفارش و اطلاع از نحوه خرید و فروش سیم و کابل کمان کلیک نمایید)

خرید کابل آنتن ارزان​


کابل کمان با سالها سابقه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع کابل آنتن (کابل کواکسیال Coaxial) در دسته های متنوع محسوب می شود. برای سفارش انواع کابل آنتن، مستقیم از کارخانه و بی واسطه با ما تماس بگیرید.

مشخصات کابل آنتن​

کابل آنتن (یا RG6) در بازار بسته به مدل های مختلف آن دارای مشخصات زیر می باشد:

۱.امپدانس یا مقاومت:​

امپدانس کابل آنتنی که برای تلویزیون استفاده می شود، در تمامی مدل های تولید شده ۷۵ اهم است. امپدانس مقاومتی است که در برابر تغییر جریان الکتریکی در داخل کابل ایجاد می شود‌. این میزان مقاومت با تغییر کابل از جمله اجزای رسانا و نارسانا ممکن است تغییر کند. با این حال میزان استاندارد این امپدانس باید ۷۵ با هم باشد.


۲. روکش های بکار رفته در آن:​

  • روکش استفاده شده در کابل آنتن ممکن است از جنس پی وی سی و یا پلی اتیلن باشد.
  • بخش روکش فلزی نویزگیر نیز می تواند از جنس فولاد و یا آلومینیوم باشد.
  • بخش هادی داخلی نیز معمولاً از جنس مس و یا آلومینیوم ساخته می شود.
توصیه می شود که در تهیه کابل آنتن، مدلی را خریداری نمایید که بخش داخلی آن از جنس مس باشد. در صورتی که جنس بخش هادی از مس نرم باشد، این مدل برای کابل آنتن مناسب نیست. به جای آن باید از مس سخت استفاده شده باشد که بتوان از آن به عنوان کابل آنتن استفاده نمود.

۳. نویز پذیری پایین:​

کابل آنتن توانایی انتقال داده در فواصل طولانی را دارد. همچنین به دلیل اینکه دارای تکنولوژی حذف نویز محیطی است، می‌تواند بدون تاثیر پذیری از پارازیت های محیطی به انتقال اطلاعات پرداخت و دچار کاهش کیفیت نمی شود.


۴. میزان تولید بر حسب نیاز کاربر:​

تولید کنندگان کابل آنتن، این کابل را از یک متر تا صد متر و حتی بیشتر بسته به نیاز کاربران تولید می کنند.

۵. امکان انتقال داده های آنالوگ و دیجیتال:​

نسل جدید کابل آنتن انتقال فرکانس تا ۳۰۰ مگاهرتز را پشتیبانی می کند این امر سبب می‌شود تا بتوان از آن برای انتقال داده های آنالوگ و دیجیتال استفاده نمود.


۶. قابلیت انعطاف پذیری بالا:​

کابل آنتن ، ساختاری انعطاف پذیر دارد و می توان از آن در محیط های مختلف چه در داخل و چه در خارج از ساختمان به صورت روکار و توکار استفاده نمود. این ویژگی سبب گردیده است تا دامنه کاربرد کابل آنتن به طرز چشم گیری افزایش یابد.

آزمایشگاه همکار​

آزمایشگاه کابل کمان در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت گواهینامه آزمایشگاه همکار از اداره استاندارد زنجان گردید و به عنوان همکار اداره استاندارد از سوی اداره استاندارد استان زنجان به عنوان واحد کیفی نمونه در سال های ۱۳۹۰، ۱۳۸۸، ۱۳۸۵، با داشتن تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه و توانمند جهت انجام انواع تست، آمادگی خدمت رسانی مطابق با نیاز واحدهای مختلف صنعت برق و مشتریان گرامی را دارد.

difference_between_sime_maftoul_afshan7.jpg

گواهی نامه ها​

از آنجایی که کیفیت و رضایتمندی مشتری سرلوحه کلیه فعالیت ها است لذا این واحد تولیدی با تکیه بر اصل مشتری مداری و با تلاش مستمر و شبانه روزی متخصصین خود توانست در سال های نخست گواهینامه ISO 9001:2008 و CE را اخذ نموده و در راستای نیاز روز افزون بازارهای داخلی و کشورهای همسایه به صورت گسترده محصولات خود را با کیفیت مرغوب و سازگار با اهداف مشتری عرضه نماید.

معرفی شرکت کابل کمان​

شرکت صنایع کابل کمان در سال ۱۳۷۰ در زمینی به وسعت ۴۰۰۰۰ متر مربع در شهر صنعتی شماره یک واقع در استان زنجان شروع به فعالیت نمود. این واحد پس از گذراندن مراحل نصب ماشین آلات و تامین زیر ساخت های مناسب و با بهره مندی از کارشناسان با تجربه در این رشته، در ابتدای سال ۱۳۷۳ موفق اخذ پروانه بهره برداری با ظرفیت ۱۵۰۰۰ تن موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ملی (ISIRI) گردید.

difference_between_sime_maftoul_afshan.jpg

محصولات صنایع کابل کمان​

شرکت کابل کمان مرکز فروش سیم و کابل در انواع متنوع سیم های افشان و مفتول تک رشته و یکی از برندهای شناخته شده در عرضه و خرید کابل برق در دسته بندی های مختلف افشان و مفتول دو رشته ، کابلهای افشان و مفتول سه رشته ، سیم های نایلون و کیسه ای ، سیم های ارت ساختمانی ، کابل های ۴ رشته افشان می باشد. کابل کمان ارائه دهنده مناسب ترین قیمت کابل افشان، کابل های زوجی مخابراتی ، کابل های جوشکاری ، کابل های آسانسور موجود در بازار می باشد. تلاش و سعی ما ارائه قیمت سیم برق و سایر محصولات متناسب با بودجه شماست.
 

Similar threads

بالا