جزئیات انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور کارشناسی ارشد

اهورا25

کاربر فعال اینترنت و وبگردی

معاون سازمان سنجش آموزش کشور نحوه انتخاب رشته 195 هزار داوطلب مجاز کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1388 را اعلام کردحسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌یبینی شده برای هر یک از داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل 88 نتایج آزمون به صورت کارنامه منتشر می‌شود و کارنامه مذکور اوایل خرداد ماه بر اساس اطلاعیه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: هر یک از داوطلبان شرکت کننده باید در تاریخی که اعلام می‌شود به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام نسبت به مشاهده کارنامه خود و گرفتن پرینت از آن اقدام کنند.
معاون سازمان سنجش آموزش به مهر گفت: داوطلبان مجاز باید براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل مورد علاقه از میان کد رشته محل‌های رشته امتحانی مجاز و یا کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام و پس از درج آن در فرم پیش‌نویس که در صفحه 140 دفترچه راهنما چاپ شده با اطمینان از صحت آن از روز سه شنبه 5 خردادماه تا یکشنبه 10 خردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و بر اساس دستورالعملهای مربوطه نسبت به درج کد رشته محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کنند.
وی اضافه کرد: پس از تأیید نهایی کد رشته محل‌های انتخابی شماره رمز 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
توکلی گفت: دفترچه راهنما علاوه بر اینکه برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند بر روی سایت نیز قرار می‌گیرد از روز دوشنبه 4 خرداد ماه تا یکشنبه 10 خرداد ماه از طریق باجه‌های مرکزی هر یک از شهرستان‌های مختلف کشور و در شهرستانهای بزرگ کشور از طریق مناطق پستی در اختیار مجازین قرار داده می‌شود.
خدایی دیگر معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز در گفتگو با مهر از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 88 تا دوشنبه آینده خبر داد و گفت: 195 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته از سه شنبه 5 خرداد ماه تا یکشنبه 10 خرداد ماه باید نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
 
بالا