بیش از ۸۷۰۰ کیلوگرم فراورده های خام دامی غیر مجاز وفاسد معدوم شد

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=2]ر استان اصفهان صورت گرفت؛
[/h]
[h=1] بیش از ۸۷۰۰ کیلوگرم فراورده های خام دامی غیر مجاز وفاسد معدوم شد [/h]
[h=3] قدس آنلاین: مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۸۷۰۰ کیلوگرم فراورده های خام دامی اعم از گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی غیر بهداشتی و فاسد در شهرستان های استان کشف ، ضبط و معدوم شد. [/h]
به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دکتر شهرام موحدی در این باره بیان کرد: در ماه مبارک رمضان بالغ بر 8700 کیلوگرم گوشت ، گوشت مرغ و ماهی فاسد و غیر بهداشتی در قالب بازرسی های مختلف کشف و معدوم شد.
وی با اشاره به اینکه این مقدار گوشت از 64 واحد عرضه کننده کشف و ضبط شده ، افزود: در همین خصوص متخلفین امر با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان تعداد بازرسی شبکه های دامپزشکی استان از سطح بازارها در طول ماه رمضان را حدود 15 هزار مورد ذکر کرد و از شهروندان خواست گوشت و دیگر فراورده های خام دامی مصرفی خود را از مراکز عرضه تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.

موحدی در ادامه ارزش اقتصادی این مقدار گوشت و دیگر فراورده های خام دامی فاسد و غیر بهداشتی جمع آوری شده از سطح واحدهای صنفی در شهرستانهای استان را 900 میلیون ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان های استان تعداد 6067 واحد عرضه و فروش فراورده های خام دامی و نیز 94 کشتارگاه و مراکز بسته بندی فراورده های خام دامی است ، افزود: بازرسی از واحدهای مختلف صنفی نظیر مرغ فروشی ها ، قصابی ها و رستوران ها در راستای تامین امنیت زیستی ، غذایی و سلامت جانی شهروندان با جدیت در شهرستان های استان ادامه دارد.


 

Similar threads

بالا