برگزاری شورای نشریات دانشگاهی دانشگاه آزاداسلامی در واحد علوم و تحقیقات فارس

IranianWay

عضو جدید
حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقاحبیبی مدیرکل تحقیقات و برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی: در تدوین چشم انداز با تاکید بر نشریات دانشگاهی باید محیط،موضوع،مخاطبین، الزمات فرهنگی و منابع را در نظر گرفت.
شورای نشریات دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حضرت حجه الاسلام والمسلمین حبیبی مدیر کل محترم تحقیقات وبرنامه ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر رازقی کارشناس محترم ناظر بر نشریات دانشگاهی و دبیران نشریات دانشگاهی مناطق دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات فارس برگزار شد.
به گزارش آنا، این جلسه با تلاوتی چند از کلام ا... مجید شروع و سپس صالحی دبیرنشریات منطقه 1 و رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات فارس ضمن خیرمقدم به مدعوین محترم فعالیتهای علمی – فرهنگی واحد را بر شمرد . در ادامه دکتر رازقی نحوه ترسیم چشم انداز با تأکید بر نشریات دانشگاهی راموردبررسی قرارداد و خواستار همفکری اعضاء در دبیرخانه نشریات و برنامه ریزی منسجم در خصوص بهتربرگزار شدن جشنواره نشریات در اردیبهشت ماه شد. سپس حاج آقا حبیبی با توجه به تدوین چشم انداز با تاکید بر نشریات دانشگاهی،فرایند این چشم انداز را ازموارد مهم و ضروری دانست وخاطرنشان کرد که فاکتورهای از قبیل محیط،موضوع،مخاطبین و الزامات فرهنگی و منابع را باید مدنظر گرفت. در این صورت ما شاهد پیشرفت در این زمینه هستیم در آخر نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مسئولین به تمامی سوالات دبیران نشریات مناطق دانشگاه آزاد اسلامی جواب دادند .
 
بالا