totaleternity
عضو جدید
سلام
بر خلاف آن چه در تصور عموم از برند سازی وجود دارد ، که بیشتر تصوری از مراحل اولیه برند سازی از جمله انتخاب نام و طراحی لوگو و رنگ سازمانی است، برند سازی مراحل دشوار و هزینه بری خواهد داشت. ما امروز به صورت ساده قصد داریم ابتدا توضیح بدهیم برند سازی چیست و پس از آن هم به این می پردازیم که چرا برند سازی یا همان برندینگ در بازاریابی اهمیت دارد.
یک راه و روش خوب و موثر در ساخت برند (برندینگ) به شما جایگاه لازم برای فروش محصول یا ارائه خدماتتان در بازار را می دهد. اما یک سوال! برند سازی چیست ؟ اگر خیلی ساده بخواهیم در یک جمله برند سازی را تعریف کنیم در واقع باید این را به شما بگوییم:
بر خلاف آن چه در تصور عموم از برند سازی وجود دارد ، که بیشتر تصوری از مراحل اولیه برند سازی از جمله انتخاب نام و طراحی لوگو و رنگ سازمانی است، برند سازی مراحل دشوار و هزینه بری خواهد داشت. ما امروز به صورت ساده قصد داریم ابتدا توضیح بدهیم برند سازی چیست و پس از آن هم به این می پردازیم که چرا برند سازی یا همان برندینگ در بازاریابی اهمیت دارد.
یک راه و روش خوب و موثر در ساخت برند (برندینگ) به شما جایگاه لازم برای فروش محصول یا ارائه خدماتتان در بازار را می دهد. اما یک سوال! برند سازی چیست ؟ اگر خیلی ساده بخواهیم در یک جمله برند سازی را تعریف کنیم در واقع باید این را به شما بگوییم:
برند سازی چیست ؟ برند سازی همان قولی است که شما به مشتریان خود می دهید.
در واقع با برند سازی مشتریان شما از این موضوع اطلاع پیدا می کنند که چه انتظاری می توانند از محصولات و خدمات شما داشته باشند. خدمات و محصولات شما چه تفاوتی با موارد مشابه در بازار دارد؟ برند شما از دیدگاه شما در کسب و کار مشتق می شود. در واقع منعکس کننده شخصیت خود بنیان گذار آن برند خواهد بود. سوالات زیر به شما کمک می کند که توضیحات ما در خصوص این کهبرند سازی چیست به خوبی مشخص گردد:
- آیا شما در بازاری که انتخاب کردید، کارکشته و با تجربه هستید؟
- آیا محصولات و خدمات شما مورد اطمینان مردم هستند؟ یا محصولی نو به بازار ارائه داده اید که نیازمند ایجاد اعتماد اولیه است؟
- محصولات یا خدمات شما چه حدود قیمتی دارند؟ لوکس محسوب می شوند؟ یا عادی؟ یا ارزان قیمت؟
- مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند؟
مطلب کامل رو در بخش آموزشی سایت ما بخونید،ارادت