اطلاعات در مورد آموزش روبوتيك

M-V

عضو جدید
درود بر همه دوستان
شركتي به نام "سراي ربات سازان پارسي" اقدام به آموزش هاي مقدماتي و پيشرفته روبوتيك كرده مي خواستم بدونم از دوستان كسي هست كه در موردش اطلاعاتي داشته باشه يا ( توي دوره هاش شركت كرده باشه ) و بدونه آموزش هاش تا چه حدي حرفه اي و علمي يا اينكه يك شركت صرفا تجاريه .
توي سايتش كه اطلاعاتي از اساتيد و مديراش قرار نداده . آدرس سايتش هم اينه : robomakers.com
سپاسگذار​
 

robomakers

عضو جدید
با سلام
ما یک کلوپ رباتیک هستیم که کسانی که می خواهند ربات بسازند می توانند عضو کلوپ ما شوند و از امکانات ما برای ساخت ربات استفاده کنند. در عین حال از دوره های آموزشی کلوپ نیز در حد نیاز می توانند بهره مند گردند. این دوره ها از مبانی رباتیک شروع شده و به سمت رباتیک صنعتی پیش می رود و در نهایت دوره بازاریابی برای محصولات رباتیک عرضه می شود و هدف بوجود آوردن فضایی برای بروز خلاقیت افراد و کار گروهی است. البته شرکت ما کاملا خصوصی است و مشخص است که کلوپ با درآمد کسب شده از خدمات ارایه شده توسط شرکت و توسط عده ای از فارغ التحصیلان برق, کامپیوتر, مکانیک اداره می شود.
ادعای ما اینست که اولین جایی هستیم که این خدمات را در حد قابل قبول ارایه می دهیم و همه فعالیت های در زمینه رباتیک ازجمله آموزش / فروش / پروژه / مشاوره را عرضه می نماییم بدون اینکه وابسته به جای دولتی باشیم!!

برای اینکه با ما بیشتر آشنا بشی می تونی به آدرس زیر مراجعه کنی :

تهران - میرداماد- جنب برج آرین - پ 176 - واحد 6 .
22222403
09123146390
سرای ربات سازان پارسی
 

robomakers

عضو جدید
برای آموزش از یکسری بسته های تولید شده آموزشی در زمینه رباتیک (ایرانی- دانمارکی و کره ای) استفاده می نماییم که در سایت ما در بخش محصولات آموزشی, می تونی ببینی.

ما تجربه زیادی در شرکت درمسابقات بین المللی رباتیک داریم, ازجمله مسابقات ربات های امدادگر در آلمان و آمریکا که مدرسان ما در آن حضور داشتند. و همچنین مسابقات زیر 18 سال دنیا که برای اولین بار یک تیم از ایران در سال 2006 (المپیاد جهانی رباتیک) در آن شرکت کرده است.
ما در انجام پروژه های رباتیک بصورت صنعتی و نیمه صنعتی نیز دارای تیم حرفه ای هستیم . و هدفمان از گسترش اعضای کلوپ واگذاری پروژه های شرکت به اعضا می باشد تا با یک همکاری همه جانبه پروژه ها به سرانجام برسند.
 

zalzalak_amir

عضو جدید
سوال و کمک فوری

سوال و کمک فوری

کمک در مورد ساخت ربات با میکرو کنترل با زبان c++


فقط زود ممنون

امیر :surprised:
 

alianvari

عضو جدید
تو سایت ما یک بسته آموزشی هست به نام الکترو 1 که شامل یک مینیمم سیستم است که می تونی براش با c برنامه بنویسی و به رباتت وصل کنی.
www.robomakers.com
 

gole_sang

عضو جدید
سلام :smile:من خیلی به موضوعات روباتیک علاقه مند هستم ولی نمی دونم برای ساخت ربات باید از کجا شروع کنم . ممنون می شم اگر کمکم کنین:redface:
 

Similar threads

بالا