استفاده کامپیوتر به عنوان اسیلوسکوپ

وضعیت
موضوع بسته شده است.

poor mohammadi

عضو جدید
سلام
مقاله ای یا مطلبی در رابطه با استفاده از کامپیوتر به عنوان اسیلوسکوپ وحود داره لطفا معرفی کنید. اگر مداری هم در این ربطه هست لطفا معرفی کنید.
 

hassan_niazy

مدیر بازنشسته
منظورتون استفاده از کارت صدا به عنوان ورودی هست یا استفاده از کارتهای مخصوص اسیلوسکوپ ؟
 

poor mohammadi

عضو جدید
سلام ممنون از این که پاسخ سوالم را دادین.من به هر دو مطالب نیاز دارم( استفاده از کارت صدا و استفاده از کارت های مخصصوص اسیلوسکوپ). اگه همراه با مدار باشه هیلی به من کمک می کنه.
 

hassan_niazy

مدیر بازنشسته
یک نرم افزار ساده هست که به وسیله اون می توان از قسمت میکروفون کارت صدای کامپیوتر به عنوان ورودی جهت سیگنالهای کوچک استفاده نمود . مدار خاصی هم نداره . فقط باید مواظب کارت صداتون باشید یک وقت نسوزه . در مورد سیتمهای اسیلوسکوپ هم یک سری مدارات هست که به عنوان مثال می توانید از یک پروژه کامل که در سایت زیر هست استفاده کنید .
http://www.khazama.com
ایمیلتون را برام میل کنید تا براتون نرم افزار اسکوپ از طریق کارت صدا را بفرستم
 

poor mohammadi

عضو جدید
سلام
مطلبی درباره استفاده از کارتهای مخصوص اسیلوسکوپ اگه هست لطفا معرفی کنید چون به این مطالب نیاز دارم دستتون درد نکنه که کمکم کردین میل:masihviper@yahoo.com
 

hassan_niazy

مدیر بازنشسته
نرم افزار درخواستی تون رو ارسال کردم . در مورد کارتهای اسکوپ هم باید سری به فروشنده های لوازم اندازه گیری بزنید . حتما چند مدل متنوع رو بهتون معرفی می کنند . فعلا مطلب بیشتری ندارم
 

poor mohammadi

عضو جدید
سلام
مطالبی درباره نحوه ساخت و توضیح کلی پروژه هست که به شه استقاده کرد
 

soheil1257

عضو جدید
سلام دوست عزیز . مطالب کاملی در این مورد و موارد دیگر در کتاب PC Interfacing قرار داده شده . این مطالب به شما کمک می کنه که هم از طریق ورودی میکروفن ( البته با رنج خیلی محدود ) و یا از طریق ورودی پرت سریال اسیلکوپ درست کنی . البته باید بگم چه این روش ها و چه کارت های اسکوپ که دوستمان اشاره کردند سرعت و دقت اسیلکوپ های واقعی را نداشته و بیشترین مشکل نیز مربوط به رنج فرکانسی مورد پشتیبانی آنها می باشد . زیرا همانطور که می دانیم سرعت پردازش اطلاعات توسط کامپیوتر از بالا رفتن رنج فرکانسی اندازه گیری شده توسط آن جلوگیری می کند .
امیدوارم موفق باشید . در ضمن چند سال پیش من ترجمه فارسی کتاب فوق را نیز در ایران دیدم ولی نمی دانم که تجدید چاپ شده یا نه ؟
به امید موفقیت شما . سهیل
 

masoudsystem

عضو جدید
استفاده از تلویزیون به عنوان اسیلسکوب

استفاده از تلویزیون به عنوان اسیلسکوب

سلم. من تازه به جمع بچه های این باشگاه اضافه شدم. یک مدار دارم که با اتصال به جای آنتن تلویزیون اون رو به اسیلسکوب تبدیل میکنه. اگه خواستیو میلتون رو بدید تا ارسال کنم.
 

poor mohammadi

عضو جدید
سلام احسان جان
مطلبی یا کتابی ذرباره نحوه ساخت و اصول کار اسیلوسکوپ با میکرو را ذارین لطفا مغرفی کنید.
 

hosseinassar

مدیر ارشد
طبق قوانین سایت ارسال فایل به ایمیل خلا ف هست
لطفا اگه سوال و درخواستی دارید در بخش سوالات مطرح کنید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا