[ اخبار سینما ] - اخبار کوتاه سینمای ایران و جهان

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 17

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 17


«ستاره هاليوود» برای مت ديمون
پس از درخشش های مت ديمون، بازيگر هاليوود و برنده جايزه اسکار در ايفای نقش های متفاوت، در «پياده رو شهرت هاليوود»، ستاره ای به نام او جاودانه شد. ستاره اين بازيگر ۳۶ ساله شماره ۲۳۴۳ را بر خود دارد. ديمون که به همراه مادر و همسرش در اين مراسم حضور داشت، به ياد روزهای آغاز فعاليت های سينمايی خود در عرصه های بازيگری و فيلمنامه نويسی افتاد. در آن زمان او با بن افلک، بازيگر سينما، همسر جنيفر لوپز، خواننده معروف و دوست دوران کودکی ديمون در نزديکی بلوار هاليوود و «پياده رو شهرت هاليوود»، در آپارتمانی زندگی می کردند. آن ها اين پياده رو را اغلب می ديدند و به آن خيره می شدند. ديمون گفت: «هميشه آرزو داشتم و در رويای خود می ديدم که چنين اتفاقی خواهد افتاد.» وی ادامه داد: «بايد بگويم که در زندگی ام تجارب بسياری اندوخته ام که در جای خود مهم و بزرگ بودند. اين بار نيز يکی از آن لحظات برای من است. بايد اين را باور کنم که شش ماه ديگر نيمه شبی از اين پيادرو بگذرم و ببينم يک نفر بر روی ستاره و نام من مکث کرده است و آن را نگاه می کند.» با اين ستاره، مت ديمون جزو ۲۳ هنرمند از عرصه های هنری فيلم، تلويزيون، موسيقی، تئاتر و راديو شد که امسال در «پياده رو شهرت هاليوود» ستاره ای به نام خود ثبت کرده اند. در ميان هنرمندانی که امسال اين ستاره را از آن خود کرده اند می توان به جامی فوکس (هنرپيشه)، ماريا کری (خواننده)، ميشل فايفر (هنرپيشه)، رابرت آلتمن (کارگردان فقيد)، باربارا والتر (مجری تلويزيون)، فارست ويتاکر (بازيگر)، تيم مک گريو (خواننده کانتری موزيک) اشاره کرد.
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 18

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 18

اینگمار برگمن درگذشت



اینگمار برگمن، کارگردان سرشناس سوئدی روز دوشنبه، 30 ژوئیه در سن 89 سالگی درگذشت.
از وی به عنوان یکی از چهره های برجسته دنیای سینما و یکی از اساتید واقعی آن نام برده می شد و ساخته های وی از جمله "توت فرنگی های وحشی" و "سونات پائیزی"، کماکان در میان هواداران هنر هفتم محبوبیت فراوانی دارند.اوا برگمن، دختر این کارگردان به یک شبکه خبری سوئدی گفت که اینگمار برگمن در آرامش درگذشته است. علت مرگ هنوز اعلام نشده است.وی برای سه فیلم، از جمله "فانی و آلکساندر" و "چشمه باکرگی" برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد.
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 18

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 18



همکاری مجدد استفن دالدری و نیکول کیدمن در « خواننده »
نیکل کیدمن با بازی در فیلم جدید استفن دالدری بریتانیایی که قرار است در برلین ساخته شود، به جمع دیگر همکاران خود از جمله سوزان ساراندون و تام کروز می‌پیوندد که برای بازی در پروژه‌های دیگر به برلین رفته‌اند.
اسکرین دیلی اعلام کرد بازیگر 40 ساله پنج سال پیش در فیلم "ساعت ها" برای نخستین بار با دالدری همکاری کرد که به خاطر آن برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد. این بار آنها در اقتباسی از رمان پرفروش "خواننده" نوشته برنارد اشلینک با هم کار می کنند که سال 1995 منتشر شد.رمان اشلینک درباره برخورد یک نوجوان و زنی مسن تر است که نمی تواند بخواند. سال ها بعد آنها زمانی بار دیگر همدیگر را می بینند که زن به اتهام جنایات جنگی در حال محاکمه است و مرد جوان دانشجوی حقوق است و پرونده او را دنبال می کند. احتمالا نقش مقابل کیدمن در این فیلم را یوزف ماتس بازیگر 18 ساله آلمانی بازی می کند.فیلمنامه "خواننده" را دیوید هایر می نویسد و کمپانی واینستاین آن را تهیه می کند. پس از "مسابقه سرعت" برادران واچوفسکی، "ولکری" برایان سینگر و "بین المللی" توم تیکور، این چهارمین پروژه بزرگ بین المللی است که داستان آن در منطقه برلین ـ براندنبورگ روی می دهد. در حال حاضر تام کروز، همسر سابق کیدمن در برلین در حال بازی در فیلم "ولکری" است.اخبرا اعلام شد کیدمن برای بازی در کمدی رومانتیک "مونت کارلو" به کارگردانی تام بزوچا اعلام آمادگی کرده که اقتباسی از رمان "شکارچیان سر" نوشته جولز باس است. کیدمن اکنون مشغول بازی در فیلمی به نام "استرالیا" با بازی هیو جکمن است که باز لورمان آن را می سازد. او فیلم "قطب نمای طلایی" ساخته کریس وایتس را آماده نمایش دارد که در آن با دانیل کریگ همبازی است.
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 19

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 19

جورج کلونی برنده جایزه اسکار شده استشرکت فیلمسازی جورج کلونی، هنرپیشه و کارگردان سرشناس آمریکایی در حال نوشتن فیلمنامه ای بر اساس داستانی واقعی به نام "فرار از تهران" است.
شرکت فیلمسازی اسموک هاوس (smoke house) اعلام کرد که فیلم درباره یک متخصص جعل هویت سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) است که شش آمریکایی را در حالی قاچاقی از ایران خارج می کند که تعدادی دیگر از آمریکایی ها کماکان گروگان هستند.
استن روزنفیلد، سخنگوی این شرکت فیلمسازی به روزنامه هرالد میل گفت "فرار از تهران" در مرحله مقدماتی است و ساخت آن هنوز قطعی نشده است.
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 19

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 19


يوزپلنگ طلايی لوکارنو به یک فيلمساز ژاپنی رسید


جشنواره بين المللی فيلم لوکارنو شب شنبه به پايان رسيد و برندگان بخش های مختلف اعلام شدند و فیلم ژاپنی «تولدی دوباره» جایزه یوزپلنگ طلایی را دریافت کرد.
شصتمين دوره جشنواره بين المللی فيلم لوکارنو از اول تا يازدهم ماه اوت در سوئيس برگزار شد.
«تولدی دوباره» عشق سرکش ميان مادر يک قاتل با پدر مقتول را نشان می دهد که ماساهيرو کوباياشی، نويسنده فيلمنامه، کارگردان و بازيگر نقش اصلی آن است.
اين فيلم ۱۰۲ دقيقه ای تنها در لحظه آغاز فيلم ديالوگ کوتاهی دارد و ادامه فيلم از تقريبأ ۲۰ تکرار از سکانس های فيلم تشکيل شده است که هر بار تغييرات ظريف و کوچکی در آن ها صورت می گيرد.
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 20

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 20

برگزاری نخستين نمايشگاه نقاشی باب ديلن در ماه اکتبر



باب ديلن را قبل از هر چيز به عنوان خواننده، ترانه سرا و آهنگساز می شناسيم. اکنون با به نمايش درآمدن نقاشی های او در شهر شمنيتز آلمان جلوه ديگری از استعدادهای هنری اين موزيسين نامی آشکار می شود.
خانم آنيا ريشتر، سخنگوی موزه شهر شمنيتز اعلام کرد که باب ديلن، موزيسين نامی آمريکايی برای نخستين بار از ۲۸ اکتبر در اين شهر به شکل رسمی نقاشی های خود را نمایش خواهد داد.
د ر اين نمايشگاه نزديک به ۲۰۰ تابلو رنگی و طراحی های سياه و سفيد وی عرضه خواهد شد. اين آثار در سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۲ در سفرهای باب ديلن خلق شده اند.
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 20

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 20

آتش سوزی در استودیوی فیلمهای تاریخی ایتالیا

بروز حریق در استودیوی فیلمسازی چینه چیتا در رم بخش هایی از آن را تخریب کرده است. بسیاری از فیلم های کلاسیک ایتالیایی در این استودیوها تهیه شده بود.
به نقل از یکی از مدیران چینه چیتا (شهر فیلم) گفته شده که حریق، بخش های تاریخی را که صحنه فیلم بن هور و دیگر فیلم های کلاسیک فدریکو فلینی، کارگردان سرشناس ایتالیایی، بود، تخریب نکرده است.
قبل از آنکه ماموران آتش نشانی موفق به مهار حریق شوند، شعله های آتش تا ارتفاع 40 متری زبانه می کشید.
ماموران آتش نشانی گفته اند که این حریق منطقه ای به وسعت 3 هزار متر مربع را در بر می گرفت.
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 21

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 21


فيلم "تهران خصوصی من" چند روايت شخصی از سه نسل زنان جامعه معاصر ايران است. اين فيلم با ارائه تصاويری زنده از زندگی خصوصی و محرمانه زنان عادی جامعه، به دور از کليشه ها و پيش داوری های رايج، بر راه دراز و ناهموار زن ايرانی برای رسيدن به برابری و رهايی گواهی می دهد.
اين مستند بلند را افسر سونيا شفيعی، مستندساز ايرانی، به ياری همسر سويسی خود مارتين فرای ساخته است. فيلم پس از نمايش های پراکنده و شرکت در چند جشنواره سينمايی اين هفته چند بار در کانال تلويزيون اروپايی "آرته" نمايش داده می شود.
افسر شفيعی پس از پنج سال اقامت و تحصيل سينما در سويس با دوربين فيلمبرداری به ميهن خود بر می گردد تا با خانواده خود ديدار کند. سفر به وطن و تجديد ديدار با خويشان به ثبت لحظاتی تکان دهنده از زندگی سه نسل از زنان خانواده او می انجامد که خود او هم در ميان نسل سوم قرار گرفته است!
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 21

آپدیت خبرهای کوتاه سینمایی 21

نمايش مستند دی کاپريو درباره محيط زيست



ده ها تن از چهره های معروف هاليود درافتتاحيه نمايش مستند لئوناردو دی کاپريو يکی از مطرح ترين ستارهای سينمای هاليوود درباره محيط زيست شرکت کردند.
تمام مخارج اين فيلم مستند توسط لئوناردو دی کاپريو پرداخت شده و خود او در نوشتن فيلمنامه و کارگردانی آن با دو زن سينماگر ناديا و ليلا کانرز مشارکت داشته است.
نام اين فيلم مستند تازه، «ساعت يازدهم » است که نشاندهنده وقايع ناشی از بحران های موجود در رابطه با شرايط محيط زيست است و بنا برگفته دوستان و نزديکان، اين پروژه تازه اهمیت ویژه ای برای لئوناردو دی کاپريو اين بازيگر برجسته سينما و فعال محيط زيست دارد.
 

just in time

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جورج کلونی از تهران فرار می کند


شرکت فیلمسازی جورج کلونی، هنرپیشه و کارگردان سرشناس آمریکایی در حال نوشتن فیلمنامه ای بر اساس داستانی واقعی به نام "فرار از تهران" است.شرکت فیلمسازی اسموک هاوس (smoke house) اعلام کرد که فیلم درباره یک متخصص جعل هویت سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) است که شش آمریکایی را در حالی قاچاقی از ایران خارج می کند که تعدادی دیگر از آمریکایی ها کماکان گروگان هستند.استن روزنفیلد، سخنگوی این شرکت فیلمسازی به روزنامه هرالد میل گفت "فرار از تهران" در مرحله مقدماتی است و ساخت آن هنوز قطعی نشده است.
رایتی، نشریه معتبر آمریکایی که اخبار دنیای سرگرمی را پوشش می دهد، پیش از این اعلام کرده بود که فیلم "فرار از تهران"، ترکیبی از درام و کمدی خواهد بود و جورج کلونی فیلم را کارگردانی کرده و در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت..
 

miepower2003

عضو جدید
فيلمهای روز دنيا

فيلمهای روز دنيا

فيلم Hancock با بازی جان اسميت داستان يک ابر قهرمان بی خانمان با فضای طنز گونه در Jul 2008 در سينماهای آمريکا اکران خواهد شد.
 

پیوست ها

  • Hancock.jpg
    Hancock.jpg
    1.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • Hancock02.jpg
    Hancock02.jpg
    6.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0

ehsan1212

عضو جدید
سلام
من این فیلمو دیدم جالبه
تو این فیلم superman بلد نیست قهرمان باشه!!
شبیه بقیه فیلمهای قهرمانی مثل اسپایدر من /بت من . فقط در قالب طنز کار شده!!!
 

secret_f

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بچه ها:w21:
کسی فیلم هفتمین همایش چهره های ماندگار رو داره؟:(
 

sam-smith

عضو جدید
کیت بکین سیل

کیت بکین سیل

کیت بکین سیل: در بچگی وقتی مادرم رو در فیلم ها برهنه می دیدم واقعا وحشت زده می شدم و خجالت می کشیدم :(
حالا من نمی خواهم که دخترم لی لی هم دچار این مشکل بشه، چون من رفتار هم کلاسی ها رو می دونم:cry:
به خاطر همین در فیلم ها همیشه لباس ها تنم خواهد بود و فیلم هایی که باید در آن ها برهنه باشم را رد می کنم

این هم عکس خودش و دختر نازش
 

foodtechnology

عضو جدید
کاربر ممتاز
فیلم "شیر" ساخته سمی کاپلان‌اغلو نامزد دریافت جایزه شیر طلایی از شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز، در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید. "شیر" چهارمین فیلم بلند کاپلان اغلو، دومین بخش از سه‌گانه‌ی شاعر محور وی به شمار می رود که با موضوع زندگی یک شاعر جوان در دل جامعه‌ای در حال تغییر و تحول ساخته شده است. اولین بخش این سه‌گانه با عنوان "تخم‌مرغ" ، نگاهی ‌به کهنسالی زندگی یوسف شاعر پا به سن ترکی دارد، دومین بخش به جوانی این شاعر می‌پردازد و سومین فیلم کودکی یوسف را به نمایش می‌گذارد.
کاپلان‌اغلو معتقد است که این فیلم مسئله از دست رفتن معصومیت انسان را مورد بررسی قرار می‌دهد و موضوع را نه فقط از زاویه دید اجتماعی بلکه از دیدگاهی ماورایی و متافیزیکی می‌بیند. داستان این فیلم درباره جوانی یوسف است وی به تازگی از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده و به آینده خود در شهرستان دور افتاده محل سکونتش اطمینانی ندارد.یوسف بیش از هرچیز به سرودن شعر علاقه‌مند است و در این اواخر موفق شده اشعاری را در نشریات ادبی کم‌خواننده به چاپ برساند اما ناچار است در کار شیرفروشی به مادرش که بیوه‌ای جوان است کمک کند که این کار هم آینده مطمئنی ندارد.

یوسف به علت بیماری دوران کودکی‌اش نمی‌تواند وارد خدمت سربازی شود و این نیز بر دغدغه‌های او درباره پا گذاشتن به بزرگسالی و آینده‌اش می‌افزاید. سمی کاپلان اوغلو - برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی بخش بین‌الملل بیست‌و‌ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای کارگردانی فیلم "تخم مرغ" - متولد سال 1963 در ازمیر ترکیه است. وی در سال 2000 اولین فیلم بلند سینمایی خود را با نام "دور از خانه" ساخت که جوایز متعددی از جمله جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره‌هایی مانند استانبول، آنکارا و سنگاپور دریافت کرد. دو فیلم بعدی او "سقوط فرشته" (2004) و "تخم مرغ" (2007) نیز بسیار موفق بودند و چندین جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی از جمله جشنواره فیلم فجر، 3 قاره نانت، کرالا، استانبول، آنکارا، فیلم‌های مستقل بارسلون، سئول، سارایوو، اوراسیا، سویل و بانکوک را به خود اختصاص دادند. سال گذشته، "تخم مرغ" علاوه بر جایزه بهترین کارگردانی، برنده جایزه بهترین دستاورد فنی و هنری (برای اوزگور اکن فیلمبردار آن فیلم) در جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

در این فیلم که محصول 2008 ترکیه، فرانسه و آلمان است بازیگرانی چون ملیح سلسوک (یوسف) ، بسک کوکلوکایا (زهرا) ، سریف ارول (رئیس ایستگاه راه آهن) ، رضا آکین (پروفسور) ، سعادت ایسیل آکسوی (سمرا) نقش آفرینی می کنند.

منبع : فیلم نیوز
 

sam-smith

عضو جدید
این هم 250 فیلم برتر تاریخ بر اساس نظر کاربران IMDb.com
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1][/SIZE][/FONT]
C:\Documents and Settings\Sam Smith\My Documents\IMDb Top 250.mht
 

RaminPSLP

عضو جدید
کاربر ممتاز
این هم 250 فیلم برتر تاریخ بر اساس نظر کاربران IMDb.com

C:\Documents and Settings\Sam Smith\My Documents\IMDb Top 250.mht

چرا لینک رو از روی هاردت گذاشتی؟:que: لینک تصحیح شده: http://www.imdb.com/chart/top
در ضمن اضافه کنم که این انتخاب فقط بر اساس رای کاربران نیست و رای نهایی رو متخصصین و داوران IMDB اعمال میکنن. برای مثال فیلم [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]Buono, il brutto, il cattivo., Il (1966)[/SIZE][/FONT] که [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]115,820 رای داره و در رده چهارمه ولی [/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]The Dark Knight (2008)[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1] [/SIZE][/FONT] که [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]333,201 رای از کاربران[/SIZE][/FONT] داره در رده پنجمه.

فيلم Hancock با بازی جان اسميت داستان يک ابر قهرمان بی خانمان با فضای طنز گونه در Jul 2008 در سينماهای آمريکا اکران خواهد شد.
فیلم جالبیه به یه بار دیدنش می ارزه. بازیگرش هم اصلاح میکنم ویل اسمیت هست نه جان اسمیت
 
آخرین ویرایش:

paren

عضو جدید
«مردان ايكس» پيش‌بيني‌ها را نقش‌برآب نكرد


خبرگزاري فارس: فيلم «مردان ايكس4» با رقم فروش 87 ميليوني، صدرنشين جدول فروش هاليوود شد و اين رقم، به پيش‌بيني تحليل‌گران اقتصادي سينما نزديك بوده است.


به گزارش خبرگزاري فارس،‌ اين فيلم كميك استريپي در سه روز اول نمايش خود در سينماهاي آمريكا و كانادا 87 ميليون دلار فروش كرد.
فيلم كه با نام كامل «سرچشمه‌هاي مردان ايكس: مرد گرگ‌نما» در 4099 سالن سينما اكران عمومي شد، «هيو جكمن» را از جمع بازيگران قبلي خود دارد و بقيه بازيگران آن، تازه وارد هستند.
اين فيلم نوعي پيش درآمد بر قصه قسمت اول مجموعه فيلم «مردان ايكس» است و ماجراهاي آن چند سال قبل از شروع اين قصه رخ مي‌دهد.
قصه قسمت جديد فيلم، نگاهي به كاراكتر مرد گرگ‌نما (با بازي جكمن) دارد و به بررسي اين موضوع مي‌پردازد كه وي چگونه تبديل به يك ابرقهرمان شد.
كمپاني «فوكس قرن بيستم» كه تهيه‌كننده فيلم است، اميدوار بود كه «مردان ايكس4» با يك افتتاحيه 70 ميليون دلاري شروع كند. اما تحليل‌گران اقتصادي پيش‌بيني افتتاحيه‌اي 90 تا 100 ميليون دلاري را براي آن مي‌كردند. رقم فروش افتتاحيه فيلم به پيش‌بيني تحليل‌گران اقتصادي سينما نزديك‌تر است و كمپاني فوكس از اين كه پيش‌بيني‌اش درست از آب درنيامده، ناراحت نيست!
فاصله فروش فيلم اول جدول گيشه با فيلم دوم آن خيلي زياد است. كار جديد «متيو مكوناهي» كه يك كمدي رومانتيك به نام «اشباح دوستان قبلي» است ، در سه روز اول نمايش خود 15 ميليون دلار فروش كرد و در رديف دوم جدول قرار گرفت.
«نبرد ترا» فيلم جديد ديگر جدول گيشه با يك فروش يك ميليون دلاري، رديف دوازدهم جدول فروش را اشغال كرد.
وضعيت جدول گيشه سينماهاي آمريكا در سه روز آخر هفته به شرح زير است:
1- «مردان ايكس 4»، 87 ميليون، جديد
2- «اشباح دوستان قبلي »، 15 ميليون، جديد
3- «وسوسه شده»،12 ميليون (هفته دوم ،47 ميليون)
4- «دوباره 17 سالگي»، 6 ميليون (هفته سوم ،49 ميليون)
5- «هيولاها عليه بيگانه‌هاي فضايي»، 6 ميليون، (هفته ششم،182 ميليون)
6- «تك نواز» ،5/5 ميليون (هفته دوم، 18 ميليون)
7- «زمين»، 4ميليون (هفته دوم،22ميليون)
8-«‌مبارزه» ، 4 ميليون (هفته دوم، 18 ميليون)
9- «هانا مونتانا :فيلم سينمايي»،4 ميليون (هفته چهارم، 70 ميليون)
10- «دولت نمايش» ،4 ميليون (هفته سوم، 31 ميليون)

;)
 

اهورا25

کاربر فعال اینترنت و وبگردی
گدار؛ راديكال‌ترين كارگردان تاريخ سينما

گدار؛ راديكال‌ترين كارگردان تاريخ سينما


سینمای‌جهان- سعيد مروتي
در آستانه 80سالگي، اين روزها در تدارك ساخت فيلم تازه‌اش است كه گويا قرار است در جشنواره كن سال آينده به نمايش درآيداثري كه چه خوب از كار درآيد و چه بد، قطعا گداري خواهد بود و قطعا غافلگيركننده (و به احتمال به سياق سال‌هاي اخير دشوارياب و پيچيده). باور اينكه گدار در حال آغاز نهمين دهه زندگي‌اش است همان‌قدر دشوار است كه پذيرش 50‌سالگي موج نوي سينماي فرانسه و فيلم مهم و آغازگرش «از نفس افتاده».
موج نو، «از نفس افتاده» و گدار همواره مظهر جواني و طراوت بوده‌اند؛ مظهر عصيان و انقلاب در برابر سنت‌هاي قراردادي؛ نويدبخش نسيمي كه هنوز هم به سينما مي‌وزد. ميان فيلمسازان موج نوي سينماي فرانسه، فرانسوا تروفو قطعا هنرمند بااحساس‌تري بود و ژاك ريوت و كلود شابرول فيلمسازان «معقول»تري با جهاني منسجم‌تر و ساختارمندتر؛ در عوض گدار ميان رفقايش از همه ياغي‌تر و غيرقابل‌پيش‌بيني‌تر بود؛ يك شورشي تمام عيار كه خودانگيختگي آشوبنده‌اش او را بيشتر با قاعده‌شكني- اين اصل خدشه‌ناپذير موج نو- همخوان نشان مي‌دهد؛ كارگرداني كه بارها و بارها و از همان فيلم اولش به سينما و نمونه‌هاي قراردادي‌اش ارجاع داد ولي هرگز فيلمي متعارف نساخت. ميشل پوآكار در «ازنفس افتاده» با آن حس سرزندگي و عشقش به سينما كه در شيفتگي به شخصيت سينمايي بوگارت متجلي مي‌شود، روحيات خالقش را نيز بازتاب مي‌دهد.
موج نوي سينماي فرانسه با اين فيلم و «چهارصد ضربه» تروفو شكل گرفت و خيلي زود تبديل به مهم‌ترين جريان سينمايي سال‌هاي پس از جنگ شد. موج نو بنيان‌هاي سينما را به لرزه درآورد و بي‌شك سهم گدار پررنگ‌تر از ديگر دوستانش بود. تروفو حتي در روزهايي كه در اوج خصومت با او به سر مي‌برد درباره‌اش اين‌گونه مي‌گفت: «دو نوع سينما داريم؛ سينماي قبل از گدار و سينماي بعد از گدار».
در 1930 در يك خانواده متوسط پاريسي به دنيا آمد. در سوئيس و پاريس تحصيل كرد و در سال‌هاي جنگ جهاني دوم تابعيت سوئيس را پذيرفت. در جواني به سوربن رفت و در رشته قوم‌شناسي تحصيل كرد. از همين دوران بود كه به يك فيلم‌بين حرفه‌اي تبديل شد و كم‌كم شروع به نوشتن درباره فيلم‌ها كرد. با انتشار كايه‌دو‌سينما، گدار هم به آنجا رفت و در كنار فرانسوا تروفو، پرشورترين نويسنده كايه بود. هرچقدر كه تروفو اين شور را با احساس مي‌آميخت، گدار از همان ابتدا روحيه عصيانگرش را به رخ كشيد. در گروه نويسندگاني كه در كايه عليه سينماي سنتي و محافظه‌كار فرانسه مي‌نوشتند، گدار يكي از سردمداران بود. به تعبير اريك‌رد، گدار، شابرول، تروفو، ريوت و اريك‌رومر منتقدان نيمه‌وقتي بودند كه بعدازظهر بيشتر روزها به «سينما تك» مي‌رفتند و به اين طريق بود كه با هم آشنا شده بودند. كشف سينماي آمريكا هم در همين دوران رخ داد.
گدار منتقدي پرشور بود؛ منتقدي كه متخصص نوشتن جملات قصار بود و حكم‌هايش را هم با قاطعيت صادر مي‌كرد و اصلا هم در بند تأويل و تفسير آكادميك نبود. گدار مانند ديگر دوستانش در كايه، نقدهاي تندوتيز به فيلم‌هاي پرطمطراق فرانسوي وارد مي‌كرد و آنها را فاقد روح و بداعت مي‌خواند و در عوض ستايشگر پرشور فيلمسازان آمريكايي‌اي بود كه تا آن زمان چندان جدي گرفته نشده بودند. نوشته‌هاي كايه سهم زيادي در كشف اين سينماگران داشت و در ميان اين شور «پسرعموها» (لقب منتقدان جوان كايه) بودند كه تاثير مي‌گذاشتند.
براي درك سينماي نيكلاس ري، بهترين مرجع، مقاله درخشان ويكتور پركينز انگليسي است ولي احتمالا تاثير اين تك جمله گدار در جدي گرفته شدن اين فيلمساز، بسيار بيشتر از مقاله تحليلي پركينز بوده است: «سينما يعني نيكلاس‌ري». براي گدار و ديگر نويسندگان كايه، برخلاف سنت رايج در آن زمان، موضوعات مهم و پيام‌هاي اجتماعي- اخلاقي و بسياري از پيش‌فرض‌هاي نقد فيلم در آن دوران اهميتي نداشت. در قاموس‌ گدار و رفقا، اين شخصيت كارگردان بود كه به فيلم اهميت مي‌بخشيد؛ امضايي كه مي‌شد آن را در تجربه‌هاي مختلف و به‌ظاهر بي‌ربط يك كارگردان در ژانرهاي مختلف، مشاهده كرد.
لفظ «سينماگر مولف» از ميانه همين بحث‌ها بود كه ابداع شد. گدار به‌تدريج به فيلمنامه‌نويسي رو آورد، فيلم كوتاه ساخت و سرانجام «از نفس افتاده» را براساس طرح 15‌صفحه‌اي دوستش تروفو جلوي دوربين برد؛ فيلمي كه در آن شيفتگي محض به سينماي آمريكا و به خصوص «‌B-Movie‌»ها در كنار بازيگوشي و ساختارشكني، تركيبي دلپذير را فراهم آورده كه پس از گذشت 50سال از زمان ساختش هنوز و همچنان طراوت خود را حفظ كرده است.
ژان‌پل بلموندو در «ازنفس افتاده»‌ ضدقهرماني است كه شيفته بوگارت است و به قول اريك‌رد انگار پسر‌بچه‌اي است كه دارد آرتيست‌بازي مي‌كند؛ چنان كه گدار خود بعدها درباره فيلمش گفت: من «از نفس افتاده» را خيلي دوست دارم، ولي تازه حالا متوجه مي‌شوم كه در چه مقوله‌اي مي‌گنجد: در مقوله «آليس در سرزمين عجايب»؛ قبلا فكر مي‌كردم كاري است در رديف «صورت زخمي».
گدار از همان فيلم اولش خود را مقيد به رعايت قواعد نمي‌كند. او قوانين دكوپاژ در سينما را زير پا مي‌گذارد، خط فرضي را بارها و بارها مي‌شكند. برش‌هايي نامنظم و به ظاهر غلط مي‌زند و در واقع در صدد كشف ابزارهاي بياني تازه‌اي برمي‌آيد. «جامپ كات» و دوربين روي دست، نه اينكه قبلا توسط فيلمسازان ديگري تجربه نشده باشد ولي اولين‌بار با گدار و «از نفس افتاده»‌اش، جدي گرفته شد. موج نوي سينماي فرانسه توسط منتقدان جوان كايه كه حالا پشت دوربين ايستاده بودند، شكل گرفت و جهان را تحت تاثير خود قرار داد.
در ميان موج‌نويي‌ها، گدار از همان ابتدا قاعده‌شكن‌تر، عاصي‌تر و انقلابي‌تر بود. بداعت‌هاي فرمي آثار گدار، او را به بحث‌انگيزترين كارگردان موج نو تبديل كرد و نظرياتش شهرت و آوازه‌اي جهاني يافتند. مثل اين يكي: «هر فيلمي بايد اول، وسط و آخر داشته باشد ولي نه الزاما به همين ترتيب». اين‌گونه بود كه او پس از روايت تك‌خطي آثار اوليه به سمت فيلم‌هايي با ساختاري تعمدا چندپاره گام برداشت.
«فيلم‌هاي گدار پرسش‌هايي بنيادين درباره روايت مطرح مي‌كنند. فيلم‌هاي اوليه او مانند «از نفس افتاده» و «زن، زن است»، طرح قصه بسيار روشني دارند، اما او به‌تدريج به‌سوي ساختارهاي روايي تكه‌پاره‌تر و كولاژگونه حركت كرد. البته در اين فيلم‌ها هم مي‌توان داستاني را تشخيص داد اما اين داستان در مسيرهاي گوناگوني منكسر شده است.
گدار صحنه‌هاي چيده‌شده را در كنار بخش‌هاي مستندي (آگهي‌هاي تجاري، تصويري از داستان‌هاي مصور، مردماني كه از خيابان مي‌گذرند) مي‌گذارد كه معمولا ارتباط چنداني به روايت فيلم ندارند. گدار بيش از همه دوستان موج‌نويي خود، قراردادهاي برگرفته از فرهنگ عامه‌پسند مانند داستان‌هاي كارآگاهي و فيلم‌هاي هاليوودي را با ارجاعاتي به فلسفه يا هنر آوانگارد مي‌آميزد. تناقضات، انحراف‌ها و فقدان وحدت در فيلم‌هاي گدار به اندازه‌اي است كه در مقايسه با آنها بسياري از فيلم‌هاي موج نويي بسيار سنتي به نظر مي‌رسند.» (تاريخ سينماي ديويد بوردول، كريستين تامسون) گدار در دهه 1960، پرحاصل‌ترين دوران فعاليت هنري‌اش را پشت‌سر گذاشت.
« زن، زن است» (1961) اداي دين عاشقانه گدار به موزيكال‌هاي آمريكايي است با بداهه‌ها و قاعده‌شكني‌هايي كه خيلي زود به مولفه‌هاي آثار او تبديل شده‌اند.
«گذران زندگي» (1962) در 12قسمت برش‌هايي از زندگي يك زن را به تصوير مي‌كشد. «تحقير»(1963) به بن‌بست رسيدن زندگي يك زوج را با اندوهي شاعرانه روايت مي‌كند. «تفنگداران»(1963) پس از تجربه خام‌دستانه «سرباز كوچولو» (1960) در قالب اثري درباره جنگ، با همان فاصله‌گذاري‌هاي آشنايش،‌ اولين گام جدي او در حوزه سياست نيز محسوب مي‌شود. در «دسته جداگانه»(1964) بدون آنكه مفسر رويدادها باشد، آنها را بي‌واسطه به تماشا مي‌گذارد و البته با ماجراجويي‌هاي كاراكترهايش همراه مي‌شود. با «آلفاويل» (1965)، هجويه‌اي كه در «دسته جداگانه» به چشم مي‌خورد را با خودآگاهي و قوام يافتگي بيشتري دنبال مي‌كند؛ اثري كه هنوز هم يكي از بديع‌ترين فيلم‌هاي ژانر علمي- تخيلي به شمار مي‌آيد كه ادي كنستانتين و آناكارينا در آن فوق‌العاده‌اند.
«پي‌ يروخله»(1965) كه شايد بهترين فيلمش باشد، سبك رها و قاعده‌شكن گدار و ارجاع‌هاي تمام نشدني‌اش به متون ادبي- فلسفي در كنار حس سرزندگي و پويايي، مرز ميان هنر عامه‌پسند و هنر متعالي را برمي‌دارد. ژان‌پل بلموندو پس از تجربه موفق «از نفس افتاده»، در همكاري پرثمر ديگري با گدار، بهترين حضور سينمايي‌اش را به ثبت رسانده است. سير حوادث و اتفاق‌ها، بداعت در روايت داستان و آن رودست زدن‌هاي گدار به تماشاگر اين‌بار با خلاقيتي سرشار همراه شده است. تغيير لحن مكرر فيلم و پرداختي غير قراردادي از موقعيتي قراردادي، هنوز پرطراوت به نظر مي‌رسد. در «مذكر- مونث) (1966)، آشفتگي نه عارضه فيلم كه انتخاب فيلمساز است تا التهابات سياسي- اجتماعي فرانسه در آن مقطع زماني را به تصوير بكشد.
«تعطيلي آخر هفته» (1967) آخرين فيلم درخشان گدار در مرحله اول فيلمسازي‌اش است؛ فيلمي كه به سياق‌گدار هم تغيير لحن مي‌دهد و هم تغيير ژانر؛ زوج جوان بورژوامسلكي كه مدتي است قصد دارند يكديگر را بكشند و بعد تصميم مي‌گيرند در تعطيلات آخر هفته، از نيتشان منصرف شده و به سفر بروند. گدار سويه هولناك زندگي مدرن را با لحني كنايي به تصوير مي‌كشد و تقريبا هر غيرممكني را ممكن مي‌سازد.
گرايش و علاقه او به سياست در اواخر دهه 60 به اوج خود رسيد.
هنگام وقايع ماه مه 1968 در پاريس، او به همراه دوستش تروفو، ليدر سينماگران معترض و خشمگيني بود كه با ممانعت از نمايش فيلم، جشنواره كن را تعطيل كردند؛ اعتراض‌هاي گسترده دانشجويي كه گدار قبلا در آثارش پيش‌بيني‌اش را كرده بود.
در «باد شرق»(1970) و كلا مجموعه فيلم‌هايي كه گدار در گروه فيلمسازي
ژيگا ور توف كارگرداني كرد، باز با ساختارشكني‌هايي بي‌پروا‌تر مواجهيم. گدار در اين دوران ديگر هيچ پيوندي با سينماي تجاري ندارد و بيشتر مقاله‌هايي تصويري مي‌سازد و حتي ابايي از اين ندارد كه بخش قابل توجهي از فيلمش را به خوانده‌شدن يك بيانيه يا فصل‌هايي از يك كتاب اختصاص دهد.
جالب اينكه گدار در سيماي فيلمسازي انقلابي و در زماني كه به انتقال پيام سياسي مورد نظرش مي‌انديشد، بازهم همچنان فرم‌گراست؛ هرچند در فيلم‌هاي اين دورانش جز در «همه چيز روبراهه» (1973) خبري از خودانگيختگي دوره اول فيلمسازي‌اش نيست. حتي سينماي كلاسيك آمريكا عشق ديرين گدار هم در اين دوران به عنوان يكي از ابزارهاي بورژوازي طرد مي‌شود. گدار ايدئولوژيك و سياسي دهه 70 فيلمسازي نيست كه بتوان فيلم‌هايش را دوست داشت.
كشف ويدئو به عنوان امكاني تازه براي بداعت‌هاي فرمي، گدار را همچنان به عنوان كارگرداني پويا و خلاق حفظ مي‌كند؛ كارگرداني كه البته تجربه‌هايش ديگر براي اكران گسترده ساخته نمي‌شوند.
در دهه 80 گدار وارد مرحله سوم فيلمسازي‌اش مي‌شود. «حركت آهسته (1980) و «اشتياق» (1981) گدار را همچنان فيلمسازي غيرقابل پيش‌بيني نشان مي‌دهند و «سلام بر مريم»(1983) نام او را پس از سال‌ها رسانه‌اي مي‌كند. ولي بي‌شك بهترين ساخته اين دورانش «نام كوچك: كار من»(1982) است؛ بازگشت به سينماي شهودي و خود انگيخته گدار با انبوهي از ارجاعات، كنايه‌ها، مسير عوض كردن‌ها، حوادث باورنكردني و بداهه‌پردازي‌ها كه در آن گدار نقش خودش را به عنوان كارگرداني راديكال بازي مي‌كند.
«كارآگاه» (1985) كه به جان كاساوتيس، ‌ادگاراولمر و كلينت ايستوود تقديم شد، مانند تقديم نامه‌اش نامتجانس،‌ عجيب و غريب و به شكلي نااميد‌كننده آشفته است. «موج نو» كه در ابتداي دهه 90 و با بازي آلن دلون ساخته شد، از ضعيف‌ترين فيلم‌هاي كارنامه گدار است؛ همچنان كه «شاه‌لير»‌(1987)، «آلمان نه صفر»(1991)، «افسوس بر من»(1993) و «هميشه موتسارت»(1996) نتوانستند دوستداران گدار را راضي كنند و بيشتر، آثاري پيچيده‌گو، متصنع و پرتكلف به نظر رسيدند.
«تاريخ سينما»هاي گدار هم كه در 3قسمت ساخته شدند، ديدگاه‌هاي تازه او را نمايان ساختند و البته واكنش چنداني را برنينگيختند. در فيلم‌هاي اين سال‌هاي گدار، «در ستايش عشق»(2000)، بيشتر مورد توجه قرار گرفت كه فيلمي است بسيار پيچيده و دشوارياب كه هم بارقه‌هاي خلاقيت سازنده‌اش را نمايان مي‌كند،‌ هم بر شيوه‌هاي تازه او در ارجاع به آنچه دوست دارد و آنچه دلخواهش نيست و هم در روايت دلالت دارد و هم اينكه مثل اغلب ساخته‌هاي گدار در اين سال‌ها، درباره سينماست.
گدار متاخر فيلمسازي است كه ارتباط برقرار كردن با فيلم‌هايش بسيار دشوار (اگر نخواهيم بگوييم غيرممكن) است و جالب اينكه او همچنان پركار است و با آنكه سال‌هاست نداي «پايان سينما» را سر داده، همچنان دلبسته ديالكتيك پيچيده و چند وجهي تصوير و صداست و هنوز هم فيلم‌هايش خوب يا بد، نشاني از سن‌وسالش ندارند. حتي اگر با اين گفته رابين‌وود كه او را با قاطعيت مهم‌ترين فيلمساز جهان در 3 دهه اخير خوانده همداستان نباشيم، نمي‌توانيم انكار كنيم كه دست‌كم لقب راديكال‌ترين فيلمساز تاريخ سينما برازنده اوست.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
«2012» پرفروش‌ترين فيلم جهان شد! «2012» پرفروش‌ترين فيلم شد .... درام اكشن و آخر زماني «2012» با فروش 225 ميليون دلاري در سينماهاي دنيا، پربيننده‌ترين فيلم هفته شده است.




این تصویر تغییر سایز داده شده است. اینجا را کلیک کنید تا با سایز اصلی آنرا مشاهده کنید. سایر اصلی این تصویر 509در 755

تازه‌ترين ساخته سينمايي «رونالد امريخ» در سه روز نخست نمايش خود توانسته به رقم فروش 66 ميليوني دست پيدا كند.
اين فيلم محصول جديد شركت سوني است و «جان كيوزاك» در آن نقش اصلي را بازي مي‌كند و در سطح بين المللي هم لقب موفق‌ترين فيلم هفته را از آن خود كرده است.

تماشاگران بين‌المللي هم براي ديدن اين فيلم ماجراجويانه ژانر سينماي فاجعه، طي 3 روز مبلغ 160 ميليون دلار هزينه كرده‌اند.به اين ترتيب فروش جهاني فيلم در آمريكاي شمالي و بقيه كشورهاي جهان به 225 ميليون دلار رسيده است.

موفقيت بين‌المللي 160 ميليون دلاري فيلم «2012» در شرايطي نصيب آن مي‌شود كه فقط 58 كشور جهان آن را نمايش مي‌دهند و قرار است حدود 35 كشور ديگر هم آن را به روي پرده سينماها ببرند.

خط اصلي قصه فيلم درباره نابودي كره زمين بر اثر يك سري فجايع طبيعي است. بازماندگان حادثه تلاش مي‌كنند با ساختن يك كشتي بزرگ(مثل كشتي نوح) نسل بشر و ديگر موجودات زنده را از خطر نابودي نجات دهند.
كيوزاك در فيلم نقش نويسنده‌اي را دارد كه مثل بقيه بازماندگان، تلاش دارد خانواده‌اش را به يك منطقه امن ببرد.
رونالد امريخ كارگردان اين فيلم قبل از اين هم در ساخته‌هاي خود هم چون «روز استقلال» و «پس فردا» دنيا را به سمت نابودي برده بود.

اين فيلم‌ها هم در ژانر سينماي فاجعه ساخته شده‌اند و در زمان نمايش عمومي خود فروش‌هاي بالايي داشته‌اند.
منتقدان سينمايي مي‌گويند ستارگان اصلي فيلم‌هاي امريخ، جلوه‌هاي ويژه كامپيوتري آن هستند. اين جلوه‌هاي ويژه در خدمت نابود كردن مناطق مختلف دنيا قرار مي‌گيرند.

«2012» بيشترين موفقيت بين‌المللي خود را در فرانسه با 17 ميليون دلار فروش داشته است. روسيه، كره جنوبي و اسپانيا با فروش‌هاي 15.5، 10 و 8 ميليون دلاري در رديف‌هاي بعدي قرار مي‌گيرند.
همچنين اين فيلم در آمريكا و كانادا نتوانست موفقيت 68 ميليون دلاري «پس فردا» در 3 روز اول نمايش را تكرار كند.

«راري بروس» مسئول واحد توزيع شركت سوني در اين باره مي‌گويد: سبك كار روزنالد امريخ عالي است. او خيلي خوب مي‌داند دنيا را چگونه روي پرده سينما به نابودي بكشاند و تماشاگران را به ترس و دلهره بيندازد.

انيميشن «يك سرود كريسمس» با فروش 22 ميليون دلاري خود در سه روز آخر هفته، در رديف دوم جدول فروش هفتگي گينه سينماهاي آمريكا و كانادا نشست.

اين فيلم كه جيم كري را در نقش اصلي خود دارد و چهره او و ديگر بازيگران فيلم را به صورت انيميشن به نمايش درمي‌آورد، در 10 روز اول نمايش، 63 ميليون دلار فروش كرده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هزاران نفر در نمایش ویژه «لاست» شرکت کردند


هزاران نفر در نمایش ویژه «لاست» شرکت کردند

در فاصله کمتر از سه روز به پخش اولین اپیزود از فصل آخر «لاست»، بیش از 10 هزار نفر از طرفداران این سریال در نمایشی ویژه شرکت کردند.
به گزارش خبرآنلاین، اپیزود اول فصل ششم «لاست» شنبه شب در ساحل وایکیکی هاوایی در حضور بازیگران سریال پخش شد.

هزاران تماشاگری که از 12 ساعت قبل خود را به این ساحل رسانده بودند، اپیزودی را دیدند که سه‌شنبه شب به وقت محلی از شبکه ای‌بی‌سی روی آنتن می‌رود.

گروهی از بازیگران «لاست» شامل متیو فاکس، ایوانجلین لیلی، جاش هالووی، یونجین کیم، دانیل دائه کیم و مایکل امرسن در مراسم فرش قرمز حضور داشتند.

«لاست» اولین بار سپتامبر سال 2004 روی آنتن رفت و تاکنون پنج فصل و در مجموع 103 اپیزود آن پخش شده است. داستان درباره بازماندگان یک سانحه هوایی است که در جزیره‌ای اسرارآمیز گیر افتاده‌اند.

این مجموعه به خاطر تعداد زیاد بازیگران و روند تولید آن یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های آمریکایی است. «لاست» در این مدت برنده 58 جایزه از جمله جوایز گلدن گلوب و امی شده و در سراسر دنیا از جمله ایران طرفداران زیادی دارد.

اسوشیتدپرس / 31 ژانویه، 11 بهمن
 

ehsan1436

عضو جدید
سلام دوستان -نمیدونم اینجا حای درستی واسه مطرح کردن ای سواله یا نه؟اما جای دیگه ای به إهنم رسید
من جزوه های رشته سینما دانشگاه تهران رو میخوام- از کجا میتونم پیداشون کنم ؟؟
 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
برپایی مراسم اهدای جوایز«امی»

برپایی مراسم اهدای جوایز«امی»

برپایی مراسم اهدای جوایز«امی»

یک سریال سیاسی جوایز اسکار تلویزیونی را درو کرد





سینمای ما-در تاریخ 64 ساله جوایز امی، امسال یکی از رقابتی‌ترین سالها بود. سریال «میهن» موفق شد به سلطه چهار ساله «مردان خشن» خاتمه دهد و در مراسمی که در سالن کداک تیه‌تر (دوشنبه صبح به وقت تهران) برگزار شد، جایزه بهترین سریال داستانی را از آن خود کند.
این سریال که فصل دوم آن از 30 سپتامبر روی آنتن شبکه شوتایم می‌رود، همچنین جایزه بهترین بازیگر زن و مرد سریال درام را به ترتیب برای کلر دینز و دمین لوییس به ارمغان آورد و در مجموع با بردن شش جایزه با سریال «بازی تاج و تخت» که برنده شش جایزه بخش فنی شده بود برابری کرد. (جوایز بخش فنی 15 سپتامبر اهدا شد.)

در این بین سریال کمدی «خانواده مدرن» از شبکه ای‌بی‌سی هم تاریخ‌ساز شد و با بردن جایزه امی بهترین سریال کمدی به جمع سریال‌های کمدی چون «30 راک»، «برنامه دیک وان دیک»، «برنامه مری تایلر مور» و «تاکسی» پیوست که هر کدام سه بار برنده این جایزه شده‌اند. سریال «فریزر» با پنج بار و «در خانواده» و «چیرز» با چهار بار بردن امی رکوردداران این بخش هستند.

با اینکه شبکه اچ‌بی‌او جوایز اصلی امی را به خانه نبرد، اما امسال با گرفتن 23 جایزه در مجموع (به لطف جوایز بخش فنی) باز هم در میان شبکه‌های تلویزیونی رکورددار بردن جوایز امی شد. در این بین فیلم تلویزیونی «تغییر بازی» با موضوع انتخابات به کمک اچ‌بی‌او آمد. این سریال پس از «میهن» رکورددار جوایز امی است و برنده چهار جایزه امی از جمله جایزه بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شد.

امسال را باید سال سریال‌های سیاسی گذاشت؛ «میهن» برانده اصلی جوایز داستان یک مامور سازمان سیا است که فکر می‌کند یک قهرمان جنگی، تروریست است و با پیش رفتن داستان متوجه می‌شویم او اشتباه نمی‌کند.

این سریال جایزه امی بهترین فیلمنامه سریال داستانی را هم برد. «تغییر بازی» به موضوع انتخابات و تلاش سارا پالین در انتخابات می‌پردازد. «هتفیلدها و مکوی‌ها» نیز با اینکه چندان سیاسی نیست اما داستانش به درگیری دو خانواده قدیمی آمریکا می‌پردازد که بخش قالب توجهی از تاریخ این کشور را رقم زدند.

دیگر سریالی که امسال چهار جایزه امی برد «امپراتوری پیاده‌روی تخته‌کوب» است که جایزه مهم بهترین کارگردانی را برای تیم فان پات به ارمغان آورد، این سریال به سازوکار گروه‌های مافیایی در دوران منع مشروبات الکلی می‌پردازد. و در آخر «بازی تاج و تخت» با رویکردی فانتزی-حماسی به تلاش چندین خاندان برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی می‌پردازد.

سه سریال «مردان خشن»، «دانتن ابی» و «بدبیاری» از جمله سریال‌هایی بودند که پایین‌تر از حد انتظار عمل کردند؛ مگی اسمیت برای «دانتن ابی» جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل و آرون پل برای «بدبیاری» جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برد. پل در سه سال گذشته دو بار برنده این جایزه شده است.

«مردان خشن» اگر امسال برنده جایزه امی بهترین سریال درام می‌شد به جمع سریال‌های «بلوز های استریت»، «قانون لس‌آنجلس» و «کرانه غربی» می‌پیوست که هر کدام برنده پنج جایزه امی بهترین سریال درام شده‌اند. «مردان خشن» در حالی با دستان خالی از مراسم امی به خانه بازگشت که در 17 رشته نامزد بود.

در بخش سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی دو بازیگر معروف هالیوود موفق بودند؛ کوین کاستنر برای «هتفیلدها و مکوی‌ها» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی و جولین مور برای «تغییر بازی» برنده جایزه بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شد. مور پس از گرفتن جایزه گفت: «خوشحالم که نقش پالین برایم موفقیت به همراه داشت چون خود پالین مرا ناامید کرده است.»

در بخش یادمان جوایز امی، ران هوارد کارگردان «یک ذهن زیبا» یاد اندی گریفیث را گرامی داشت.

فهرست برندگان جوایز امی 2012 به شرح زیر است:
بهترین سریال کمدی: «خانواده مدرن»
بهترین سریال درام: «میهن»
بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: «تغییر بازی»
بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: کوین کاستنر برای «هتفیلدها و مکوی‌ها»
بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: جولین مور برای «تغییر بازی»

بهترین کارگردان سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: دنی استرانگ برای «تغییر بازی»
بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: تام برنجر برای «هتفیلدها و مکوی‌ها»
بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: جسیکا لنگ برای «داستان وحشت آمریکایی»
بهترین برنامه کمدی یا گوناگون: «برنامه روزانه جان استیوارت»
بهترین کارگردان برنامه گوناگون: گلن ویس برای «شصت و پنجمین سال جوایز تونی»

بهترین بازیگر زن سریال درام: کلر دینز برای «میهن»
بهترین بازیگر مرد سریال درام: دمین لوییس برای «میهن»
بهترین کارگردان سریال درام: تیم فان پاتن برای «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب»
بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال درام: مگی اسمیت برای «دانتن ابی»
بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال درام: آرون پل برای «بدبیاری»

بهترین فیلمنامه سریال درام: الکس گانسا، هوارد گوردن و گیدئون رف برای «میهن»
بهترین برنامه واقعنمای مسابقه‌ای: «مسابقه شگفت‌انگیز»
بهترین بازیگر زن سریال کمدی: جولیا لوئبی-دریفوس برای «Veep»
بهترین بازیگر مرد سریال کمدی: جان کرایر برای «دو مرد و نصفه»

بهترین کارگردان سریال کمدی: استیو لویتان برای «خانواده مدرن»
بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال کمدی: جولی بوون برای «خانواده مدرن»
بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال کمدی: اریک استون‌استریت برای «خانواده مدرن»
بهترین فیلمنامه سریال کمدی: لوئیس سی. کی. برای «لویی»

ورایتی / 24 سپتامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده


منبع : خبرآنلاین​
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دختر اکبر عبدی وارد دنیای بازیگری و سینما شد(عکس)

دختر اکبر عبدی وارد دنیای بازیگری و سینما شد(عکس)


خانم المیرا عبدی دختر هنرمند ارزنده و کمدین مشهور ایرانی اکبر عبدی در ادامه مسیر پدر وارد دنیای بازیگری شده است. به گزارش ایران ناز وی در اولین تجربه سینمایی حرفه ای خود در کمدی آپارتمانی یکی برای همه ایفای نقش کرده است که این روزها روی پرده سینماها است.

در فیلم یکی برای همه، المیرا عبدی در نقش فرزند دختر پدرش اکبر عبدی ظاهر شده است؛ پدری که عاشق تیم پرسپولیس است و همین عشق برایش دردسرهای فراوانی را رقم می زند. فیلم یکی برای همه به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی انوشیروان نعیمی در گروه سینمایی آفریقا روی پرده است.


 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جنجال رسانه ای چادری شدن کیم کارداشیان (+تصاویر)

جنجال رسانه ای چادری شدن کیم کارداشیان (+تصاویر)

تصاویری را که مشاهده میکنید متعلق به کیم کارداشیان خواننده و مدل معروف هالیوودی در دبی که چادر بسر کرده است که بسیار خوش قیافه شده است او این چادررا از دبی خریده است و به سر کرده و در خیابان های دبی میگردد بعید نیست این روزها به تقلید از او همه بازیگران چادر بسر کنند.


به گزارش ایران ناز کیم کارادشیان، مدل، خواننده و سلبرتی مشهور چند روز برای انجام یک سفر تبلیغاتی به همراه مادرش به شهر دوبی آمده است وی با حضور در یک مرکز خرید به ناگاه به یک مغازه برقع فروشی(چادر روبنده دار) مراجعه کرد و به همراه مادرش ضمن خرید یک جفت برقع با حجاب در شهر به قدم زدن پرداختند.

عده ای از فعالان حقوق زنان به جهت اینکه این کار کیم کارداشیان را تبلیغ باری پوشیدن برقع میدانند از این کار او انتقاد کرده اند ولی خود کیم کارداشیان میگوید تنها محض تنوع و به احترام سنن کشوری که میزبانش بوده این لباس را به تن کرده است.


کیم کارداشیان بعد از پوشیدن چادر گفت: زیبایی حجاب زنان مسلمان در نوع خود جالب توجه است و من بسیار آنرا می پسندم. کارداشیان که بار اول است از خاورمیانه دیدار می کند با پوشش حجاب اسلامی به قدم زدن در خیابانهای دوبی پرداخت. لازم به ذکر است موج اسلام گرایی سالهاست که در اروپا و آمریکا قوت گرفته و حتی به خواننده ها و بازیگران هالیوودی نیز رسیده است.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
محمدرضا فروتن برای ششمین بار بازیگر مسعود کیمیایی شد

محمدرضا فروتن برای ششمین بار بازیگر مسعود کیمیایی شد

سینمای ما- یکی از قدیمی‌ترین سینمای تهران لوکیشن‌های اصلی فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی مسعود کیمیایی است. سینما رودکی (متروپل سابق) در خیابان لاله‌زار برای فیلمبرداری «عرق سرد» فیلم جدید مسعود کیمیایی توسط کیوان مقدم طراح صحنه و لباس در حال بازسازی و مرمت است. این بنا با قدمتی حدودا 70 ساله یکی از بهترین آثار وارطان هوانسیان معمار دهه 1320 محسوب می‌شود.

سینما متروپل در سال 1325 با فیلم «نگهبان مبارز» آغاز به کار کرد. این سینما پس از انقلاب هم فعال بود و در 1387 تعطیل شد.
با اتمام کار بازسازی و مرمت سینما متروپل توسط گروه طراحی، فیلمبرداری «عرق سرد» در این سینما آغاز می‌شود. برای نخستین بار است این سینما لوکیشن یک فیلم سینمایی می‌شود.

بنا به این گزارش، محمدرضا فروتن به جمع بازیگران «عرق سرد» فیلم تازه مسعود کیمیایی پیوست. این بازیگر پیش از این در فیلم‌هایی چون «مرسدس»، «فریاد»، «اعتراض»، «سربازهای جمعه» و «محاکمه در خیابان» با کیمیایی همکاری کرد و این ششمین همکاری‌اش با این فیلمساز سرشناس به حساب می‌آید. پولاد کیمیایی و مهناز افشار دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلمی که کیمیایی نگارش آن را بر عهده داشته، داستان دو جوان را روایت می کند که یک شب در یک باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می شوند و در دو راهی تصمیم قرار می گیرند.
مدیریت فیلمبرداری «عرق سرد» را علیرضا زرین‌دست به عهده دارد. علیرضا شمس برنامه‌ریز و تینا پاکروان مدیر تولید این پروژه هستند.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اولین بازیگری که به شورای شهر راه پیدا کرده!! (عکس)

اولین بازیگری که به شورای شهر راه پیدا کرده!! (عکس)


31 فروردین امسال، وقتی که ده ها نفر از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون سر از فرمانداری تهران درآوردند تا برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند هیچ کسی فکر نمیکرد هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همه آنها را از دم یک تیغ بگذراند.

تمام بازیگرانی که برای عضویت در این شورا اعلام آمادگی کرده بودند، رد صلاحیت شدند تا در ترکیب 31 نفره شورای شهر تهران عبدالحسین مختاباد تنها هنرمند جمع باشد. با این حال وضع در شورای شهر اصفهان طور دیگری بود. مهدی باقربیگی، بازیگر نوجوان قصه های مجید توانست در این انتخابات صلاحیت نامزدی پیدا کند و با پیروزی در انتخابات، عضو چهارمین شورای اسلامی شهر اصفهان شود.


شورای شهر اصفهان در دوره چهارم ۲۱ عضو دارد که مهدی باقربیگی با کسب 66 هزار و 799 رای توانست نفر دوم این پارلمان باشد. باقربیگی 36ساله در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده و در رزومه تبلیغاتی اش به نقش آفرینی در چند مجموعه سینمایی و تلویزیونی و سابقه 12 سال فعالیت مداوم در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اشاره کرده است.

باقربیگی که به گفته خودش بعد از قصه های مجید سال 89 پرکارترین سال برای او بوده و بعد از آن فعالیت هنری چشمگیری نداشته است، در برنامه های تبلیغاتی خود برای عضویت در شورای شهر، ارتقا جایگاه ملی، منطقه ای و بین الملی شهر اصفهان و ترویج فرهنگ شهروندی و توسعه مشارکت شهروندان به ویژه جوانان در تصمیم گیری و اداره امور شهری را از اهدافش معرفی کرده بود.


به جز مهدی باقر بیگی، رسول جزینی (سرمربی تیم ملی کشتی) و ندا واشیانی پور (مجری) هم از دیگر چهره های مردمی اصفهان هستند که در شورای شهر انتخاب شده اند.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تغییر جنسیت مجدد بازیگر کمدین سینمای ایران (عکس)

تغییر جنسیت مجدد بازیگر کمدین سینمای ایران (عکس)


اکبرعبدی بازیگر سرشناس کمدین سینمای ایران تنها بازیگری است که توانست بازی متفاوت و دیدنی خود در نقش مادر را برای سومین بار برای خود ثبت کند. بنابراین گزارش، اکبر عبدی برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ در فیلم سینمایی آدم برفی به کارگردانی داود میرباقری به ایفای نقش پرداخت فیلمی که اکران عمومی آن تا سال ۷۶به تعویق افتاد.

به گزارش ایران ناز این بازیگر پس از ۱۸سال در فیلمی به کارگردانی رضا عطاران در نقش مادر رضا عطاران به ایفای نقش پرداخت بازی در فیلمی کمدی که فروش قابل توجهی را برای خالق آن رقم زد. تجربه بازی در نقش مادر برای عبدی به قدری خوش آیند بود که او بار دیگر تمایل پیداکرد که خود را در این نقش محک بزند بازی در فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی به ایفای نقش پرداخت.


فیلم سینمایی زندگی دوگانه فیروز داستان کمدی اجتماعی دارد و ماجرای آن داستان مردی میان سال را روایت می‌کند که بسیار خسیس است و بروز این ماجراها تحولاتی در زندگی اش ایجاد می کند. عبدی در این فیلم در نقش مادر و خاله ی فرهاد اصلانی به ایفای نقش پرداخته است. باید منتظر ماند و دید عبدی در این فیلم چگونه ظاهر شده است.گفتنی است؛ ساره بیات، فرهاد اصلانی و صابر ابر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ای کاش بار دیگر مدیری به تلویزیون بازگردانده شود تا هم بیش از این‌ اعتبار این پدیده کمدی‌سازی ایران تحت‌الشعاع قرار نگیرد و هم میلیون‌ها مخاطب این مجموعه، بتوانند از تلویزیون این مجموعه را ببینند و در این شرایط متحمل هزینه‌های اقتصادی تازه‌ای نشود. رویکرد بدی نیست که مدیران رسانه ملی، اندکی به سلیقه مخاطب تن بدهند.
کد خبر: ۳۳۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹

سریال «ویلای من» در شرایطی با ساخت چهلمین بخش به پایان رسید که استقبال از آن کم‌فروغ‌تر از انتظارات اولیه و حتی پیش‌بینی ثانویه بود و پس از موفقیت «قهوه تلخ»، این مجموعه نتوانست در همان حدود ظاهر شود. این شرایط در حالی پیش آمده که صداوسیما نیز از ضعف در کمدی‌سازی به شدت رنج می‌برد و ظاهراً در این بازی، دو طرف ماجرا ضرر کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، هنگامی که توافقی میان مهران مدیری و برادران آقاگلیان با پورمحمدی، مدیر شبکه سوم سیما و دیگر مسئولان سازمان صداوسیما نشد و مدیری و سرمایه‌گذاران‌ سریال «قهوه تلخ» تصمیم گرفتند این مجموعه به شبکه خانگی بیاید، چنین گمان می‌رفت که این مجموعه نمی‌تواند موفق شود، ولی تبلیغات وسیع و ابتکاراتی که در این مجموعه انجام گرفت، موفقیتی چشمگیر را در آغاز کار برای این مجموعه رقم زد.

این موفقیت اما تا پایان استمرار نیافت و پس از پخش چندین سری از این مجموعه، اختلالات متعددی در روند صدور مجوز توزیع برخی بخش‌‌ها پیش آمد و عملاً سکته‌های زمانی متعدد در روند تولید این سریال شکل گرفت، تا جایی که پس از چند نوبت توقف و آغاز ضبط ادامه مجموعه قهوه تلخ، این مجموعه به واسطه مشکلات تازه‌ای نظیر بستن قرارداد شماری از بازیگران این سریال با آثار سینمایی یا تلویزیونی و عدم امکان تمدید قراردادشان با پروژه «قهوه تلخ» به کل متوقف شده و ‌ناقص به پایان رسید.

این رخداد در کنار عدم قرعه‌کشی منظم و پخش نشدن بخشی از جوایز وعده داده شده به خریداران این مجموعه‌ها، به اعتبار مهران مدیری و میزان محبوبیتش ضربه جدی وارد آورد، به ویژه ‌که مدیری در آغاز توزیع قهوه تلخ، رسماً اعتبارش نزد مردم را پای این مجموعه گذاشت و خواست این مجموعه را کپی نکنند و حتی چنین جوی شکل گرفت که برای حمایت از مدیری و تیم بازیگرانش، این مجموعه را به بستگان هم ندهیم و تشویقشان کنیم که این مجموعه را خریداری کنند.



هرچند رعایت حقوق اشخاص، اصلی اخلاقی است، آنچه بیش از پیش مردم را تشویق کرد تا این مجموعه را خریداری کنند و حتی به نزدیک‌ترین دوستانشان نیز ‌‌ندهند، نوع درخواست مدیری و سطح محبوبیت او بود. مدیری متوجه آسیب‌ دیدن وجهه‌اش از نحوه پایان «قهوه تلخ» نزد افکار عمومی ‌شد و یکی از انگیزه‌هایش را برای ساخت «ویلای من»، همین ماجرا دانست؛ اما این سریال با حجم سرمایه‌گذاری محدودتر، قابل مقایسه با قهوه تلخ نبود و البته با توجه به تجربه «قهوه تلخ» برخی بازیگران و البته بخشی از خریداران نیز با این مجموعه همراه نشدند.

کستینک محدود و استفاده از بازیگرانی که برای نخستین بار در «ویلای من» می‌دیدیم و همچنین داستان نه چندان پرکشش، منجر به آن شد تا این سریال نتواند به نقطه خوبی برسد و آن گونه که برخی رسانه‌ها همان زمان روایت کردند و هیچ گاه رد نشد، سري نخست اين سريال با تيراژ يك ‌ميليون و دویست هزار نسخه به بازار عرضه شد و در حالي ‌كه پانصد هزار نسخه‌ی آن به فروش رفته بود، سري دومش با تيراژ هشتصد هزار نسخه، فروشی 470 هزار نسخه‌ای داشته و ظاهراً این روند ادامه داشته تا به نقطه سر به سری رسیده است.

تصویربرداری سریال «ویلای من» در بخش چهلم در حالی به پایان رسید که این مجموعه نتوانست انتظارات را برآورده سازد و نسبت به «قهوه تلخ» یک افت جدی داشت و شاید به همین دلیل بر خلاف اعلام قبلی که گفته شده بود، در 44 بخش و 22 مجموعه دو بخشی به پایان می‌رسد، با گرد شدن عدد قسمت‌های «ویلای من» این سریال پایان یافت و البته مدیری از ساخت یک مجموعه تازه با عوامل «ویلای من» در آینده نزدیک خبر داد؛ رخدادی که اگر قرار باشد در ادامه این دو مجموعه باشد، شاید ضعیف‌تر از «ویلای من» نیز ارزیابی شود.

اما تنها مهران مدیری نبود که در این ماجرا ضرر کرد، بلکه صداوسیما نیز با مجموعه کمدی‌های محدودی که داشت، توانست جریان‌ساز شود، ولی در این حوزه به ویژه در بحث طنزهای 90 شبی با ضعف جدی مواجه شد. تنها طنز ادامه‌دار تلویزیون در دوره غیبت مدیری نیز، «خنده بازار» بود که هر چه بود، ‌بیشتر هزل بود تا طنز. در واقع از این تغییر، صداوسیما نیز به قدر کافی ضرر کرد و نباید فراموش کنیم، مجموعه‌های مدیری آنچنان پربیننده بود که بیش از زمان هر قسمت، شاهد پخش تبلیغات قبل، بعد و میانش بودیم.

ماه‌ها پیش، مدیری از ابراز تمایل برای بازگشت به تلویزیون سخن به میان آورد، اما از سوی مقابل خبری نشد و این اتفاق شاید به شرایط اقتصادی صداوسیما یا ادامه همان مواضع پیشین بازگردد، ولی به نظر نمی‌رسد در این شرایط که تلویزیون رقابت سختی با شبکه‌های ماهواره‌ای دارد، چنین ظرفیت‌های نادیده انگاشته شود.

«ساعت خوش»، «پاورچین»، «نقطه‌چین»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «مرد هزار چهره»، «مرد ۲ هزار چهره» یک همکاری خوب بود و ای کاش بار دیگر مدیری به تلویزیون بازگردانده شود تا هم بیش از این، اعتبار این پدیده کمدی‌سازی ایران تحت‌الشعاع قرار نگیرد و هم میلیون‌ها مخاطب این مجموعه بتوانند از تلویزیون این مجموعه را ‌ببینند‌ و در این شرایط متحمل هزینه‌های اقتصادی تازه‌ای نشود. رویکرد بدی نیست که مدیران رسانه ملی، اندکی به سلیقه مخاطب تن بدهند.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بازگشت دوباره مدیری با یک مجموعه جدید


بازگشت دوباره مدیری با یک مجموعه جدید خشایار الوند نویسنده مجموعه های مهران مدیری از آغاز یک کار جدید با ساختاری متفاوت برای شبکه نمایش خانگی خبر داد.
خشایار الوند در گفتگو با مهر: به تازگی صحبت هایی را برای یک مجموعه شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهران مدیری انجام داده ایم و طرح اولیه را برای گرفتن مجوز به ارشاد ارائه کردیم. این کار چندین داستان را در کنار هم دنبال می کند و ساختاری متفاوت از کارهای قبلی مدیری دارد. وی درباره استقبال از "ویلای من" افزود: مهران مدیری با ساخت این مجموعه قصد داشت خاطره بد "قهوه تلخ" و مشکلاتی که در پایان آن مجموعه پیش آمد را از ذهن مخاطب پاک کند به همین دلیل با سرعت سراغ ساخت "ویلای من" رفت تا هم در زمان مشخص وارد بازار و هم جوایز آن اهدا شود. الوند ادامه داد: در حال حاضر کالاهای فرهنگی اعم از فیلم، کتاب و... نسبت به گذشته کمتر مورد استقبال مخاطبین قرار می گیرد. اعتماد مخاطبین به شبکه نمایش خانگی نیز کمتر شده است همین موضوع شاید دلیل این باشد که مادر "ویلای من" با فروش کمتری روبرو شدیم. "قهوه تلخ" یک استثنا در شبکه خانگی بود که شاید دیگر تکرار نشود. بیشتر مخاطبین شبکه خانگی در حال حاضر ترجیح می دهند چنین کارهایی را دانلود کنند و یا در پایان در یک بسته خریداری کنند. در صورتی که مخاطبین "قهوه تلخ" با توجه صحبت هایی که مدیری در آن کرده بود تن به نسخه قاچاق کار نمی دادند. وی تاکید کرد: برای این کار جدید پس از گرفتن مجوز قطعا به سراغ ساخت ان می رویم و فکر می‌کنم حدود دو ماه نگارش فیلمنامه آن به طول بینجامد./مهر
 
بالا