محتوای مناسب برای سایت چیست

asgharji

عضو جدید
در مقالات سئو سایت همواره به تولید محتوا تاکید می شود اما دیده باشید در سایت های مختلف بسته به زمینه کاری محتوا متفاوت می باشد. اگر شما یک سایت آتلیه عکاسی دارید پس داشتن محتوا بصورت متن و بدون عکس ها مورد پسند کاربر نخواهد بود و کاربر سایت شما را رها خواهد کرد که این اثر منفی در سئو سایت شما دارد ویا بالعکس اگر شما در یک سایت سئو سایت دارید در بخش مقالات وجود عکس ها نمی تواند بار محتوایی و علمی کافی برای کاربران شما داشته باشد . پس باید در تولید محتوا متریک هایی را در نظر داشته باشید که بتواند در روند سئو سایت شما مثبت باشد.



انواع محتوا در سئو سایت



ابتدا شاید بهتر باشد که محتوا را تعریف کنیم. محتوا تنها متن نیست بلکه تصویر ، ویدیو ، صوت ، فایل pdf و غیره تمامی می توانند محتوا و بخشی از محتوای شما باشند. در واقع بسته به زمینه کاری سایت و نیز عملکردی که سایت های رقبا دارند می توانید محتوای خود و نیز بهترین محتوا را برای خود انتخاب کنید. اگر شما یک سایت ویدیوای دارید پس برای سایت شما فایل ویدیویی محتوای اصلی محسوب می شود و متن نیز می تواند آیتم تکمیلی برای سایت شما تعریف گردد. پس برای اینکه بهترین محتوا را در سایت خود بگنجانید و روند روبه جلویی را در سئو سایت خود داشته باشید به نوع محتوا و فرمتی از محتوا که سایت های رقیب شما تولید می کنند توجه کنید.


سئو سایت و محتوا گذاری

سئو سایت و محتوا گذاری
انتخاب محتوا توسط کاربر در سئو سایت





اگر بخواهیم در یک جمله بیان کنیم باید بگوییم که محتوا را کاربران سایت شما تعریف می کنند. کاربران شما به دنبال چه محتوایی در سایت شما هستند. همان محتوا را تولید کنید و بدانید که بهترین و مناسب ترین محتوا را تولید نموده اید و به واسط عملکرد و رفتاری که کاربران به محتوای سایت شما نشان می دهند اثرگذاری مثبت در سئو سایت خود خواهید داشت. برای مقال اگر شما یک سایت در زمینه گالری نقاشی داشته باشید و در آن تنها به دنبال تولید محتوا از نوع متن باشید پس در نتیجه کاربران پس از ورود به سایت شما تمایل به ترک سایت نشان می دهند. ترافیکی که در سایت شما وجود دارد متریک اعتبار بخشی بالا برای سئو سایت شما محسوب می شود پس در جهت کاربرپسند بودن سایت خود بکوشید.
[FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]دوربین مدار بسته[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]دوربین مدار بسته[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]تور لحظه آخری[/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]اتوبار تهران[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]اتوبار غرب[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT]cccam server[FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot]سئو سایت[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]،، [/FONT][FONT=&quot]تخفیف[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]اتوبار[/FONT] [FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot] باربری[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]طراحی لوگو[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]سئو سایت [/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot]ترجمه مقاله[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]انجام پایان نامه[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]سئو[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]طراحی سایت[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]قالب وردپرس فارسی[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]تخفیفان[/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]نت برگ[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot]قیمت دلار[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot]ایمپلت[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]ماساژ[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]سنگ کورین[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]رزرو هتل[/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]درب اتوماتیک[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]راهبند[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]کرکره برقی[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]جک برقی[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]درب شیشه ای[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]فروش اقساطی خودرو[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]فروش لیزینگی[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]خودرو[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]فروش اقساطی خودرو[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]فروش لیزینگی خودرو[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]کانکس[/FONT] [FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]ماژول تابلو روان[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]پاور تابلو روان[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]ماژول قرمز[/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]پاور تابلو روان[/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
 
بالا