فرستادن پیام کوتاه به هر کشوری، حتی ایران

moda

عضو جدید
منبع:
http://itonline.ir



تا به حال چقدر دنبال سایت های مختلف گشتید تا بتوانید به صورت رایگان SMS (پیام کوتاه) برای دوستانتان بفرستید؟ شاید تو سایت های ایرانی با محدودیت بسیار کم مقدار متن و یا امکان فرستادن تعداد محدود یا در سایت های خارجی امکان فرستادن به کشور ایران نبوده باشد و … که همگی یک نوع محدودیت هستند که شما را بسیار ناراحت و دلزده می کنند مواجه شدید. در این پست قصد دارم روشی را برای شما معرفی کنم که کاملا رایگان است و حتی می توانید به موبایل های داخل ایران هم پیام کوتاه بفرستید.(خیلی هم کلاس داره چون وقتی SMS می زنید، با یک شماره خارجی فرستاده می شه!)

شما عزیزان حتما برنامه جالب و معروف Yahoo! Widgets را می شناسید.(چیزی شبیه گوگل دسکتاپ ) اگر این برنامه را ندارید حتما آن را دانلود کنید که حتما به دردتان می خورد و حدود 4000، Widgets را می توانید به راحتی برای خود به ارمغان بیاورید.
حال بریم سر اصل مطلب که فرستادن SMS رایگان است. شما بعد از نصب Yahoo! Widgets می توانید Widget مورد نظر که حجمی بسیار کم دارد را از اینجا دریافت کنید (پسورد: www.itonline.ir) و بعد از نصب و پرسیدن چند سوال، از شما می خواهد شماره موبایل خود را وارد کنید که باید حتما کد کشور ایران را هم بدید (مثلا:98912222222+) توجه کنید بین کد کشور و کد شرکت ارائه دهنده خط موبایل (ارتباطات سیار 091، ایرانسل 0935، تالیا 0932 و …) عدد صفر را مانند مثال وارد نکنید. توجه کنید حتما باید شماره واقعی را بدهید تا کد فعال سازی برای شما ارسال شود.(شماره موبایل شما برای طرف مقابل نمایش داده نمی شود این طور که من امتحان کردم)در قسمتی از برنامه عنوانی با نام PIN از شما می خواهد که باید به برنامه بگید گم کرده اید تا برای شما بفرستد.(این کار را در صورتی انجام بدهید که بعد از گذشتن صحیح از آن مرحله برای شما پیام کوتاهی فرستاده نشد و یا ایمیلی دریافت نکردید.)
بعد از تمام شدن تنظیمات صفحه ای مانند این تصویر برای شما به نمایش در می آید (که با دادن شماره موبایل و اسم و Carrier (حتما Other را انتخاب کنید) و حتما انتخاب گزینه International، نشان داده می شود) حال می توانید فرد مورد نظر را انتخب کنید و برای او پیام کوتاه به صورت رایگان بفرستید.(از این برنامه درست استفاده کنید تا ***** نشه)
 
بالا