راهنمای کامل خرید یخچال روباز فروشگاهی

fatemeh7997

عضو جدید

یخچال پرده هوا​

قیمت یخچال ویترینی جلو باز


یکی از مهم ترین تولیدات صنایع برودتی نارنیا سرما یخچال پرده هوا می باشد. که این یخچال ها به تکنولوژی پیشرفته وعلم روز دنیا نیاز دارد و همچنین زیبایی و جذابیت خاصی را با خود به همراه دارند.

از آن جایی که می دانید هرفروشگاهی در راستای کسب درآمد و سودهی مغازه و فروشگاه های بزرگ و کوچک را راه اندازی می کنند و تمامی فروشگاه هایی که با مواد غذایی فاسد شدنی سروکار دارند نیازمند به یک سری محصولات برودتی اعم از یخچال ایستاده و... می باشد که یکی از بهترین این یخچال و فریزر فروشگاهی یخچال پرده هوا است که دارای سیستم حرفه ای برای خراب نشدنی تازگی و حفط کیفیت محصولات شما می باشد.

یخچال پرده هوا که به نام یخچال متری و یخچال جلوباز نیزشناخته می شود با گنجایش و ظرفیت بالایی که دارد برای نگهداری ازانواع مواد خوراکی و غذایی، سبزیجات، گوشت و مرغ بسته بندی شده، محصولات لبنی و انواع نوشیدنی، سوسیس، کالباس استفاده می شود و بسیار کاربردی وهمینطوردارای ویژگی های خارق العاده می باشد.


انواع یخچال پرده هوا:

یخچال پرده هوای موتور سرخود​

یکی از یخچال های محبوب و کاربردی در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای یخچال پرده هوا می باشد. این محصول در رنگ بندی های متنوع قابل عرضه است و معمولاً با متراژ های پایین طراحی و تولید می شود.
سرمایش این دستگاه از بالا و پشت وارد یخچال می شود قطعات به کار رفته در موتور و بدنه این دستگاه از مرغوب ترین متریال ها می باشد و با زیبایی ظاهری و شکیل بودن خود مورد توجه مشتریان قرار می گیرد این دستگاه قابلیت ساخت در تمامی ابعاد را دارد و دما در تمام نقاط یخچال ثابت می باشد.
موتور دستگاه می‌تواند بالا یا پایین یخچال نصب شود.


یخچال پرده هوا موتور مرکزی​

این نوع یخچال از کاربردی ترین یخچال های صنعتی به شمار می رود و مناسب برای فروشگاه ها و هایپر مارکت ها می باشد.
استفاده از نور مخفی جلوه خاصی به یخچال میدهد که این امر تاثیر بسزایی در جلب توجه مشتری دارد و بهترین انتخاب برای به نمایش گذاشتن کامل محصولات فروشگاهی شما میباشد.
یخچال پرده هوا ساخت صنایع برودتی پرنس سرما ، قابل ساخت در ابعاد سفارشی برای مکان هایی که متراژ بالایی دارند ، استفاده میشود.
قدرت کمپرسور با توجه به متراژ و نیاز مشتری قابل تغییر است.
به این دلیل که موتور این دستگاه در خارج از فضای یخچال و یا در موتور خانه قرار دارد ، سرمایش آن از طریق لوله کشی به بالا و پشت یخچال وارد میشود‌.

هم چنین عایقی که در بدنه این یخچال به کار رفته است از عایق فوم پلی یورتان دانسیته می باشد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا