[دانلود] نرم افزار Bentley AutoPIPE

فاطمه یاس

عضو جدید
کاربر ممتاز
توضیحات

AutoPIPE جامع ترین نرم افزار آنالیز لوله کشی در بیست سال گذشته در پروژه های کوچک تا جهانی بزرگ و سطح بالا در حوزه های برق، نفت و گاز، پتروشیمی، مهندسی سازه های دریایی و حوزه های هسته ای بوده است. سیستم های لوله کشی مهندسی ساز سریعتر توسط ضمانت کیفیت هسته ای تا ISO 9001 پشتیبانی می شود.
AutoPIPE انتخاب جهان EPCs پیشرو است و یک ابزار نرم افزاری جامع و پیشرفته مخصوص آنالیزهای تنش لوله ای فراهم می آورد. وجود محیط مدل سازی پیچیده و ویژگی های آنالیز پیشرفته این نرم افزار برای افزایش کاربردی بودن و بهبود کنترل کیفیت فراهم شده است. همکاری داده های سیال می تواند از طریق یکپارچگی با مدل های ۳D و سازه ای به دست آید و یک محیط مساعد برای توسعه پیشرفت تجاری را فراهم سازد.
AutoPIPE از ابتدا به عنوان یک نمونه قابل توسعه و مقیاس پذیر توسعه داده شد تا نیاز های شرکت هایی که در حوزه های صنعتی مانند هسته ای، انرژی های فسیلی، کارخانه های فرآیندهای شیمیایی، پلتفرم های FPSO، سازه های دریایی DNV و ASME ، سیستم های حفاظت حریق، پالایشگاه های نفت، خطوط لوله گاز و نفت بین کشوری، لوله های غیر متالیک (HDPE و FRP)، لوله کشی سرویس های ساختمانی و … فعال هستند را پوشش دهد. AutoPIPE اکنو ن با سازمانهایی مانند ASME، بریتانیا، اروپا، آلمان، ژاپن، چین ، API, NEMA, ANSI, ASCE, AISC, UBC, ISO و … همکاری می کند.
در این نرم افزارایزومتریک های فشار هوشمند اتوماتیک می توانند به سادگی تولید و سفارشی شوند. هر کس در تیم پروژه می تواند تصمیمات اولیه طراحی را بگیرد، مدل کامل و داده های گرافیکی را مشاهده کند و تشخیص برخورد ۳D را در هر دو مدل AutoPIPE و CAD را در کنار هم با Bentley Navigator اجرا کند.
AutoPIPE امکانات لوله کشی و راهکارهای یکپارچه آنالیز سازه ای را با STAAD.Pro به بازار ارائه می کند. در STAAD.Pro یک مدل سازه بسازید، آن را برای یکپارچه سازی واقعی تر لوله کشی و آنالیزهای سازه ای به Bentley AutoPIPE ببرید، سپس مدل کامل شده لوله کشی را با بارهای پشتیبانی لوله به Bentley STAAD در چند دقیقه منتقل کنید- این یعنی مصداق مفهوم “round-tripping” در اطلاعات سازه ای و لوله کشی!

اطلاعات کامل در مورد این نرم افزار را در Datasheet آن در اینجا ببینید.

نکات نرم افزار Bentley AutoPIPE :

– این نسخه با کرک کامل ارائه شده و توسط دانلولی نصب و تست شده است.
– دو نسخه از نرم‌افزارهای AutoPIPE Advanced و AutoPIPE Nozzle در یک بسته ارائه شده است.
– نرم‌افزار AutoPIPE Vessel – Microprotocol به‌صورت جداگانه قرار گرفته است.
– کرک ارائه‌شده یک کرک عمومی برای فعال‌سازی بیش‌تر محصولات Bentley می‌باشد.


راهنمای نصب و فعال‌سازی

نرم‌افزار AutoPIPE Advanced و AutoPIPE Nozzle را نصب کرده و سپس پوشه‌های مربوط به نرم‌افزار را در محل نصب برنامه کپی و جای‌گزین کنید؛ مسیر پیش‌فرض:
C:\Bentley​
فایل موجود در پوشه‌ی AutoPIPE Nozzle را در محل زیر کپی و جای‌گزین کنید:​
مسیر پیش‌فرض در ویندوز 32 بیتی:
C:\Program Files\Common Files\Bentley Shared\LicenseClient​
مسیر پیش‌فرض در ویندوز 64 بیتی:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Bentley Shared\LicenseClient​
برای فعال‌سازی AutoPIPE Vessel نیز، پس از نصب، فایل موجود در پوشه‌ی Crack را در محل نصب برنامه کپی و جای‌گزین کنید:​

مسیر پیش‌فرض در ویندوز 32 بیتی:
C:\Program Files\Bentley\Engineering\AutoPIPE Vessel_33.3.0.20\Saisie​

مسیر پیش‌فرض در ویندوز 64 بیتی:

C:\Program Files (x86)\Bentley\Engineering\AutoPIPE Vessel_33.3.0.20\Saisie




لینک دانلود


حجم فایل(ها):


نرم‌افزار AutoPIPE Advanced و AutoPIPE Nozzle:ـ803 مگابایت

نرم‌افزار (AutoPIPE Vessel (Microprotocol:ـ496 مگابایت



Password: www.downloadly.ir
 
آخرین ویرایش:
بالا