marketingpark
عضو جدید
[h=2]برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک پارک بازاریابی ایران بر اساس مدل فیلیپ کاتلر می باشد. که در ابتدا اقدام به تحقیقات بازاریابی کمی و کیفی نموده و سپس تدوین استراتژی بازاریابی در حوزه های مختلف مینماید.[/h]اولین مرحله جهت برنامه ریزی بازاریابی Marketing Planning تحقیقات بازاریابی کیفی ، تحقیقات بازار ، تحقیقات بازاریابی کمی می باشد.پس از گردآوری اطلاعات ، مرحله بعد برای برنامه ریزی بازاریابی و فروش شامل بخش بندی ، هدف گذاری ، جایگاه یابی می باشد که بر اساس ماتریس های تدوین استراتژی برگرفته از مدل دیوید صورت می پذیرد.
مرحله بعد به منظور برنامه ریزی بازاریابی و فروش ، برندینگ ، تدوین سیاست های های قیمت گذاری ،توزیع و پخش ، ترفیعات و ارتباطات شامل تبلیغات ، فروش حضوری ، تخفیفات و. . .می گردد.
ادامه مطلب
مرحله بعد به منظور برنامه ریزی بازاریابی و فروش ، برندینگ ، تدوین سیاست های های قیمت گذاری ،توزیع و پخش ، ترفیعات و ارتباطات شامل تبلیغات ، فروش حضوری ، تخفیفات و. . .می گردد.
ادامه مطلب