انتخاب بهترین عطر برای هدیه به خانم ها

ojaki

عضو جدید
"عطر یک زن اطلاعات بیشتری در مورد او به ما می‌دهد تا دست‌خط او"
کریستین دیور
در هر شرایطی عطر یک هدیه اندیشمندانه و کلاسیکی است. یکی از راه‌های خوب سورپرایز کردن کسانی که دوستشان دارید، خرید عطر است! در ادامه این پست نکات مهم در حین خرید عطر برای خودتان یا کسانی که دوستشان دارید، را بیان می‌کنیم.
انتخاب یک عطر کامل:
دختران جوان مایل هستند که عطر هنرپیشه‌های محبوبشان را داشته باشند. بوی عطر برای آن‌ها گاهاً مهمتر از برند آن می‌باشد. بنابراین، بوی عطری که برای آن‌ها می‌خرید باید به کاراکتر و شخصیت آن‌ها نزدیک باشد. عطر‌های متفاوت در اعتماد بنفس و شرایط روحی مثبت آنان تأثیر گذارند. شما همسر خود را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسید، اگر عطری متناسب شخصیت و ترجیحات او خرید کنید، نه بر مبنای آنچه که در تبلیغات می‌شنوید، حتماً مورد تحسین وی قرار خواهید گرفت. در خرید عطر علاوه بر شناخت
برند های معروف و معتبر نیاز است درباره نُت های بوی عطر نیز شناخت مناسبی داشته باشید. برای همین منظور در ادامه این پست نُت های اصلی عطر و ادکلن را معرفی می کنیم.
نُت بوها:
نُت‌های بو در 4 دسته تقسیم بندی می‌شوند. نت‌های تازه، نت‌های گل، نت‌های شرقی، نت‌های چوبی. هر دسته چندین زیر مجموعه نیز دارد. البته اغلب عطرها ترکیبی از ویژگی‌های چند نت را دارند. بطور کلی نت‌های گل اغلب برای خانم‌ها استفاده می‌شوند. در هنگام خرید به نُت‌ اصلی و پایه عطر توجه کنید به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند.

1. نُت تازه: این نُت ترکیبی از مرکبات، میوه‌ و عط سبز مثل خیار، پرتقال، لیمو، هلو ،انبه و چیزهای دیگر است که ایده ­آل برای خانم‌هایی است که تازگی و بهار را دوست دارند. عطر های این نُت برای استفاده روزانه و معمولی بسیار مناسب هستند. عطر های مشهور که در این دسته قرار می گیرند عبارت هستند از: Eternity by Calvin Klein, Cool Water Woman by Davidoff, Green Tea by Elizabeth Arden.

2. نُت فلورال: این نُت ترکیبی از رزها ، شکوفه‌ها، باغ، یاس، میخک و ... است که ایده ­آل برای خانم‌هایی است که تابستان و گل‌ها را دوست دارند؛ این عطر ها می‌توانند در طی روز یا در شب استفاده شوند، بستگی به ترکیب عطر دارد. عطر های مشهور که در این دسته قرار می گیرند عبارت هستند از: 5th Avenue by Elizabeth Arden, Versace Woman by Versace, Diamonds by Giorgio Armani.

3. نُت اُرینتال: این نُت ترکیبی از عنبرسائل، وانیل و ... است که ایده ­آل برای خانم‌های احساساتی و مرموز است؛ این عطرها در شب و موقعیت‌های خاص استفاده می‌شوند. عطر های مشهور که در این دسته قرار می گیرند عبارت هستند از: FCUK Her by French Connection, Classique by Jean Paul Gautier.

4. نُت چوبی: این نُت ترکیبی از چوب آگار، چوب صندل، نعنای هندی، اسطوخودوس ،چوب رز، صنوبر و ... است. این عطرها برای استفاده صبح مناسب هستند. عطر های مشهور که در این دسته قرار می گیرند عبارت هستند از: Parisienne by Yves Saint Laurent, Sensuous by Estee Lauder, Knowing by Estee Lauder
 

جاست شادی:-)

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
من خیلی کم عطر استفاده می کنم ولی بیشتر علاقه دارم به اسپری اونم اسپری های مردانه :surprised:
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
من خیلی کم عطر استفاده می کنم ولی بیشتر علاقه دارم به اسپری اونم اسپری های مردانه :surprised:

ولی من عطر خیلی دوست دارم و از اسپری متنفرم!. فقط تو عمرم یه اسپری خریدم که عاشقش بودم! واقعا عالی بود.

نت فلورال هم از همه بیشتر دوست دارم. دوستمم یه عطر چوب داشت که خیلی بوی بانمکی میداد. عطر چوب هم خوبه. بخصوص که با رشتهء من سته!!.خخخخخ.

بعد..... عطر مردونه هم گاهی خیلی خوبن...
بعد..... یه عطری داشتم که قرن هاست دیگه گیرم نمیاد! بوش فوق العاده بود!!. بدون کوچکترین ناخالصی هم بود.صددرصد...
اگه گیرم بیاد فقط از همون میخرم !!!.
 

Similar threads

بالا