آغاز ثبت نام جذب هیئت علمی سال 93

نادیا*

عضو جدید
سلام دوستان. ثبت نام برای جذب هیئت علمی (پیمانی - طرح سربازی) از امروز صبح (دوشنبه 10 شهریور) برای حدود دویست رشته آغاز شد و تا آخر شهریور ادامه داره. دوستانی که شرایطش رو دارند یا اونایی که علاقه مندند و برای آینده روی شغل استاد دانشگاه حساب باز کردن حتماً یه سری به اطلاعات فراخوان و وضعیت رشته شون بزنند ... من شنیدم خیلی ها در عین شایستگی چون از کم و کیفش و مراحلش خبر ندارن و مثلاً نمیدونن که جذب فوق لیسانس هم انجام میشه دنبالش نمیرن. در حالی که به خصوص برای خانمها شغل ایده آلیه
. یا برای آقایونی که سربازی نرفتن یه راه حل مناسب به جای سربازی محسوب میشه. سایت مسیر ایرانی مجموعه اطلاعات خوبی رو توی این زمینه دسته بندی و منتشر کرده و یک راهنمای شغلی هم براش تهیه کرده که اطلاعات مختلفی مثل تحلیل فراخوانهای قبلی و حتی سؤالات داوری علمی و داوری عمومی (گزینش) رو به همراه بارم نمره های هرکدوم داره. همه اطلاعات فراخوان و سایر اطلاعات کمکی رو می تونید توی این لینک یکجا ببینید. موفق باشید.:gol:
 

Arash_22

عضو جدید
مرسی از یادآوری برای فراخوان. در مورد راهنمای شغلی "استاد دانشگاه" مسیر ایرانی به نظر من که این راهنما رو خریدم هم جزوه خوبی تهیه کردن (ضمن این که اطلاعات خوبی ارایه می ده ، مراحل بررسی پرونده رو هم توضیح داده ) و هم این که هر ضمیمه ای که به راهنما اضافه میشه، رایگان در اختیار خریداران قبلی هم قرار می گیره که کار قشنگیه. یه جورایی توی راهنمایی برای این شغل متخصصند و اینو توی کامنتها و جواباشون هم میشه فهمید.
 
بالا