سوال از مشترکین ایرانسل!!

maral55

مدیر بازنشسته
سلام به همه دوستان
یک سوالی برای من پیش اومده
می خواستم از کسانی که از ایرانسل استفاده می کنن سوال کنم واقعا جریان اینهمه جایزه و sms ىایگان و mms رایگان و GPRS و مکالمه 30 دقیقه ای که فقط پول 3 دقیق رو بدید چیه؟

اینها واقعا واقعیت داره؟جریان چیه؟خوشحال میشم اگر کسی در این مورد اطلاعاتی بده!
 

ivi.honari

عضو جدید
سلام، اره واقعیت داره! من خودم در کنار سیمکارت اصلیم یه ایرانسل خریدم که هزینه هامو حداقل 50% کاهش داده!
 

Admin

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
میگن سرویساش اصلا خوب نیست. و اصلا هم صداقت ندارن. مثلا همین سرویس 30 دقیقه صحبت کنید و پول 1 دقیقه رو بدید ، اولا این فقط برای تماس های ایرانسل به ایرانسل هست دوما ظاهرا اگه هم بخواید نمیتونید بیشتر از چند دقیقه حرف بزنید و خودش قطع میشه که خرجشون بالا نره! سوما این سرویس فقط برای مشترکینی هست که سرویس دقیقه ای دارند یعنی اگه ده ثانیه هم حرف بزنند قیمت 1 دقیقه براشون ثبت میشه. خلاصه اصلا ازشون خوشم نمیاد. هر کی رو هم دیدم ایرانسل داشته ناراضی بوده. هم از کیفیت خدمات و هم از قیمت.
 

maral55

مدیر بازنشسته
آخه هر جور فکر کنید با عقل هم جور در نمیاد من که خیلی تعجب می کنم اگر همه اینها واقعیت داشته باشه که بعد از مدت کمی ورشکست میشن که!
به هر حال من فکر کردم یه سیمکارت 10 هزار تومانی بگیرم بد نیست!
 

pooneh12345

عضو جدید
کاربر ممتاز
wow

wow

من خودم خط ایرانسل دارم به نظر من که خوبه مخصوصا وایسه اونایی که خرجشون بالاس و هر بار که قبض میاد 250 300 تومن خرج رو دستن خونواده میزارن
 

archi_arch

مدیر بازنشسته
فقط همون دور اول خوب بوده انگار!
واسه خودش کم میکنه! مثلا وقتی طبق تعرفه اش گفته دقیقه ای 40 تومن کم کنه حساب کنی میبینی دقیقه ای 80 تومن حساب کرده!:surprised:
 

Imaginary

عضو جدید
منم ماهی 45 تومن می دم تقریبا مکالماتم مجانیه اینتر نتم با ایرانسل آن میشم البته گاهی قاطی می کنه اما به نسبتا عالیه منی که ماهی 300 400 تومن هزینه تلفنم میشد الان رسیده به ماهی 60 یا 70 واقعا عالیه تعرفه هاش حرف نداره;)
 

archi_arch

مدیر بازنشسته
سرعت اینترنتش خوبه واست؟!
اخه واسه من هیچ صفحه ای رو به جز گوگل باز نمیکنه!!!!
 
بالا