کلوپ طرفداران پرسپولیس

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]بگوویچ : برای جانشین کریمی 3 انتخاب داریم [/h]بعید است جاي ماهيني را عوض كنيم. استقلال در جناح چپ خود بازیکنان خطرناکی دارد و ما باید در دفاع حواس‌مان خیلی جمع باشد!
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به نقل از گل ، وینکو بگوویچ مربی کروات پرسپولیس سابقه خوبی از حضور در دربی تهران ندارد. البته این تجربیات تلخ که شامل یک تساوی و یک شکست می‌شود در زمانی اتفاق افتاده که او به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشسته و حالا شاید با تغییر جایگاه او در کادر فنی اتفاقات به گونه‌ای دیگر برای او رقم بخورد. حرف‌هاي او در آستانه دربي 76 خواندني است.

شرایط پرسپولیس قبل از دربی چقدر امیدوارکننده است؟

بیشترین چیزی که برای من جذاب است و مورد توجه قرار می‌گیرد روحیه تیمی ماست که در بالا‌ترین حد ممکن قرار دارد. از این نظر ما در بالا‌ترین سطح ممکن قرار داریم و من در دوره فوتبالم کمتر تیمی را اینچنین دیده‌ام. در حال حاضر جو خوبی در تیم دیده می‌شود و همه یکدل هستند تا کاری را که می‌خواهند انجام دهند.

با غیبت کریمی چطور کنار می‌آیید؟

کریمی با توجه به تجربه‌اش می‌توانست به ما کمک کند اما زندگی برای پرسپولیس و کریمی ادامه خواهد داشت و ما باید خودمان را با هر شرایطی وفق بدهیم. این البته فرصتی است برای بازیکنان جانشین تا بتوانند خودشان را نشان بدهند. اگر چه بازی کردن به جای کریمی کار سختی است اما فضای تیم ما طوری است که امیدواریم جانشین او بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

حالا چه کسی قرار است جای کریمی بازی کند؟

من در مورد ترکیب نظر نمی‌دهم و این بر عهده یحیی است که ترکیب را انتخاب کند اما طبق آنچه می‌دانم و در تمرینات دیده‌ام می‌دانم برای جانشین کریمی سه انتخاب داریم.

ممکن است ماهینی را یک خط جلو‌تر بیاورید؟

بعید است. چرا که استقلال در جناح چپ خود بازیکنان خطرناکی دارد و ما باید در دفاع حواس‌مان خیلی جمع باشد.

شما نمی‌ترسید که تجربه‌های قبلی‌تان در دربی تکرار شود؟

من خاطرات خیلی خوبی از دربی ندارم اما آن دو بازی می‌توانست تبدیل به بهترین بازی‌های عمر مربیگری‌ام شود اگر کمی خوش‌شانس بودم. در آن بازی محمود فکری شوتی زد که بعد‌ها هرگز تکرارش نکرد. یعنی او در عمرش چنین شوتی را برای بار دوم تکرار نکرد و آن گل تصادفی بود. در آن بازی داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. رضا جباری قیچی برگردان زد و پیروز قربانی توپ را با دست‌هایش دفع کرد. فکر می‌کنم در آن بازی حداقل باید مساوی می‌کردیم اما سرنوشت این بود که ببازیم. با این حال من تصاویر آن بازی‌ها را فراموش کرده‌ام و فکر می‌کنم تصاویر بهتری از دربی به جای آن دو بازی را به خاطر بسپارم و به نوعی مموری‌کارت ذهنم را عوض کنم.

در آستانه دربی محمد قاضی چه شرایطی دارد؟

او خیلی خوب تمرین می‌کند و حتما آمادگی و کیفیت بازی‌اش در این مسابقه می‌تواند به ما کمک کند.

امکان دارد با توجه به نقطه‌ضعف استقلال و قدرت سرزنی قاضی از او در این بازی استفاده کنید؟

ما فیلم بازی‌های استقلال را آنالیز کرده و اطلاعات و شناخت خیلی خوبی از این تیم داريم. در ‌‌نهایت سعی می‌کنیم از برتری خودمان در این بازی استفاده کنیم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
دربی هفتاد وشیشه
استقلال شیش تایی میشه
موشک آسیا با ماست
اون کاپیتان تیم ماست

بقیشو هرچی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
 

FREE DOOM

عضو جدید
مهدوی‌کیا: دنبال رکورد شکستن نیستم اما می‌خواهم موفقیت‌هایم را تکرار کنم/ شاید این آخرین دربی‌ام باشد


مهدوی‌کیا امیدوار است رکورد نباختن‌هایش در دربی حفظ شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ كاپیتان پرسپولیس در مورد دربی 76 می‌گوید: «دوست دارم برنده این بازی باشیم. هدف ما فقط بردن است. شاید این آخرین دربی باشد كه من در آن هستم. به همین خاطر خیلی دوست دارم بازی را ببریم. این مسابقه حساسیت‌های زیادی دارد. ما برای بالا آمدن در جدول به امتیاز این مسابقه احتیاج داریم. باید فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم.» مهدوی‌كیا كه اخیرا مصدوم شده بود در مورد مصدومیتش هم می‌گوید: «مصدومیتم برطرف شدم و مشكلی برای حضور در دربی ندارم.»
او به ركورد نباختن‌هایش در دربی اشاره می‌كند و می‌گوید: «من دنبال ركورد شكستن نیستم اما دوست دارم موفقیت‌های قبلی‌ام را تكرار كنم. از هواداران می‌خواهم فقط تیم‌های خود را تشویق كنند و به كسی توهین نكنند. ما هم سعی می‌كنیم در این دیدار از فرصت‌ها استفاده كنیم تا نهایت استفاده را ببریم.»
مهدوی‌كیا در پایان می‌گوید: «هدف ما بردن استقلال است. هر تیمی از موقعیت‌هایش استفاده كند برنده می‌شود.»
 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاریکاتور زیبای ستارگان فوتبال




کاریکاتورهای زیبا از ستارگان تیم های فوتبال


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مرسی خودم باحال بود ..کاریکاتور اوزیل آخرش بود...:D
 

FREE DOOM

عضو جدید
[h=1]گلزنی ایمون زاید برای آلومینیوم/ناراحتم که دربی را از تلویزیون می‌بینم
[/h][h=2] ایسنا نوشت:[/h]
[h=4]ایمون زاید گفت: از اینکه در نخستین دقیقه حضورم با پیراهن آلومینیوم در زمین مسابقه موفق به گلزنی شدم در پوست خود نمی‌گنجم.ایمون زاید پس از گلزنی برابر سایپا البرز، افزود: از اینکه ثانیه‌هایی پس از حضورم در زمین موفق شدم گل سه امتیازی تیم آلومینیوم را به ثمر برسانم بسیار خوشحالم.
وی ادامه داد: حس بسیار خوبی است که با گل خود هزاران هوادار را شاد کنی. با وجود مصدومیت با تلاش پزشکان و اعتماد کادرفنی وارد زمین شدم و با تلاش تمامی بازیکنان موفق شدم گل پیروزی آلومینیوم را به ثمر برسانم.
زاید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این گل از نظر حسی چه تفاوتی با گل هایت در تیم پرسپولیس دارد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه عاشق تیم پرسپولیس و هواداران آن هستم اما در حال حاضر در تیم آلومینیوم توپ زده و تمامی تلاشم برای موفقیت آلومینیوم و خوشحالی هوادارانش است.
وی در پایان گفت: از اینکه دربی فردا را از طریق تلویزیون مشاهده می کنم، بسیار ناراحتم اما این فوتبال است و باید با واقعیت ها کنار بیایم.
[/h]
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
صحبت های شنیدنی دنیزلی:
زاید یک چهارچوب شناس واقعی


در آستانه دربی ناخودآگاه یاد مصطفی دنیزلی افتادیم. مربی ترکیه ای که ۳ بار با پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفت و ۲ پیروزی به دست آورد.صحبت های مصطفی دنیزلی محبوب را در زیر می خوانید:

جای شما در لیگ ایران واقعا خالی است. دلتان برای ایرانی ها تنگ نشده است؟
من واقعا ایران را دوست دارم و از اینکه مدتی در تهران زندگی و مربیگری کردم راضی هستم. تهران برای من پر از خاطرات مختلف است، من در تهران رستوران هایی را بلد هستم که مطمئنم خود پایتخت نشین های ایران آدرس آن ها را ندارند! خاطرات خوبی از ایران به زادگاهم آورده ام و باید اعتراف کنم دلم برای مردم ایران تنگ شده است.

البته خاطرات تلخی هم برایتان ساخته شد!
من دوست ندارم گذشته تلخ را به یاد بیاورم. خاطرات شیرین همیشه بهتر است. من در نخستین مرتبه حضورم در ایران، در پاس و پرسپولیس روزهای خوبی داشتم، بار دوم هم هرچند همه چیز خوب نبود اما خاطرات خوبی برایم باقی ماند.

شما همچنان به باشگاه پرسپولیس بدهکارید. چه زمانی این بدهی را تسویه می کنید؟
این مسئله برای من محفوظ است و حرفه ای نمی دانم که در مورد آن با یک خبرنگار صحبت کنم. اجازه بدهید در مورد سئوالتان من و مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گیری کنید، فقط همین را بدانید که در این خصوص هیچ مشکلی نیست و همه چیز را هماهنگی ۲ طرف انجام می شود.

چرا شما در ابتدای فصل به پرسپولیس برنگشتید؟ می شود این موضوع را شفاف بیان کنید؟
خیر؛ البته موضوع خاصی هم نبود که بخواهم از آن با شما حرف بزنم. به هر حال قسمت نبود به ایران برگردم. من مسلمان هستم و به قسمت اعتقاد دارم. یکسری مسائل دست به دست هم داد، مخصوصا مسائل خانوادگی و اجازه نداد تا پایان قراردادم در پرسپولیس بمانم.

هنوز هم نتایج و عملکرد پرسپولیس را تحت نظر دارید؟
بله پرسپولیس برای من تیم مهمی است و نمی توانم نسبت به آن بی تفاوت باشم. تا جایی که وقت اجازه می دهد اخبار پرسپولیس را دنبال می کنم و می دانم تیم این فصل هم شرایط چندان مساعدی ندارد. امیدوارم به خاطر هواداران هم که شده تیم در بازی های باقی مانده خودش را نشان بدهد.

به نظرتان ضعف پرسپولیس در سال های اخیر سطحی است یا ریشه ای؟
به هر حال هر مشکلی که در سطح ایجاد می شود هم ریشه ای دارد. من سرمربی این تیم بودم و می دانم مشکلات دقیقا کجاست. البته امیدوارم این پرسپولیس با تیمی که من هدایت آن را بر عهده داشتم متفاوت باشد. به طور کلی مشکلات این تیم مربوط به مسائل ریشه ای در سال های اخیر است که بیشتر از این نمی توانم توضیحی در مورد آن بدهم.

می دانید روز جمعه دربی تهران است؟
بله با ترافیک خبری که توسط رسانه های ایرانی ایجاد شده از این موضوع باخبر شدم.

به طور کلی تقابل استقلال و پرسپولیس را چطور می بینید؟
این مسابقه با تمام بازی های دو تیم در طول فصل متفاوت است. به خاطر حساسیت و هیجانی که دارد بازیکنان دچار استرس می شوند و نگه داشتن آن ها در یک خط روانی قبل از بازی سخت ترین کار مربی است.

شما آخرین مربی پیروز دربی بودید، در آن مسابقه چه اتفاقی افتاد؟
من احساس کردم که بازیکنانم می خواهند کاری انجام بدهند اما زورشان به استقلال نمی رسد. ما باید کاری می کردیم که تیم از زیر فشار شکست خارج شود، با چند تعویض و جابجایی این اتفاق افتاد و به پیروزی رسیدیم.

بر این اساس باید شما را استاد تعویض های طلایی بدانیم! تعویض مهدوی کیا پا به سن گذاشته، زاید ناشناخته و بادامکی ناآماده شانسی بود یا با برنامه؟
در فوتبال تعویض های طلایی ربطی به شانس ندارد. شما بر اساس اطلاعاتی که در یک مسابقه ۹۰ دقیقه ای از حریف به دست می آورید می توانید تعویض کنید و نتیجه بگیرید. من از بازیکنان تیمم شناخت داشتم، می دانستم مهدوی کیا می تواند بازی مستقیم انجام بدهد، زاید یک چهارچوب شناس واقعی است و بادامکی یک بازیکن جنگنده. با این اطلاعات و شناختی که از توانایی های بازیکنانم در تمرینات داشتم ، تعویض کردم و نتیجه گرفتم.

باورتان می شد بازی ۲-۰ باخته را ببرید؟
چرا که نه؟ من قبلا هم گفته ام که بازی های ۳-۰ یا ۴-۱ باخته را برگردانده ام.

به نظر شما حساس ترین دقایق کدام است؟ دقایق ابتدایی یا انتهایی؟
به نظر من حساس ترین دقایق دربی ۱۰ دقیقه است! ۱۰ دقیقه ای که حریف تمرکزش را از دست می دهد و شما فرصت تغییرات دارید. این ۱۰ دقیقه در همه دربی ها ایجاد می شود و اگر از آن استفاده کنید برنده می شوید. ممکن است این ۱۰ دقیقه ، دقایق ابتدایی باشد یا دقایق آخر بازی مثل بازی ۳-۲!

دوست داشتید در این دربی هم سرمربی پرسپولیس باشید؟
بله من واقعا عاشق پرسپولیس هستم. دوست دارم با این تیم قهرمانی آسیا شوم و پیش از حداحافظی از مربیگری به این تیم برگردم و خاطرات خوبی ثبت کنم. بعد از پیروزی در دربی هواداران من را تشویق می کردند و من دستم را روی قلبم گذاشتم تا علاقه و ارادتم را به آن ها نشان بدهم. آن ها واقعا خونگرم هستند و من مردم ایران را دوست دارم.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گلزنی ایمون زاید برای آلومینیوم/ناراحتم که دربی را از تلویزیون می‌بینم


ایسنا نوشت:

ایمون زاید گفت: از اینکه در نخستین دقیقه حضورم با پیراهن آلومینیوم در زمین مسابقه موفق به گلزنی شدم در پوست خود نمی‌گنجم.ایمون زاید پس از گلزنی برابر سایپا البرز، افزود: از اینکه ثانیه‌هایی پس از حضورم در زمین موفق شدم گل سه امتیازی تیم آلومینیوم را به ثمر برسانم بسیار خوشحالم.
وی ادامه داد: حس بسیار خوبی است که با گل خود هزاران هوادار را شاد کنی. با وجود مصدومیت با تلاش پزشکان و اعتماد کادرفنی وارد زمین شدم و با تلاش تمامی بازیکنان موفق شدم گل پیروزی آلومینیوم را به ثمر برسانم.
زاید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این گل از نظر حسی چه تفاوتی با گل هایت در تیم پرسپولیس دارد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه عاشق تیم پرسپولیس و هواداران آن هستم اما در حال حاضر در تیم آلومینیوم توپ زده و تمامی تلاشم برای موفقیت آلومینیوم و خوشحالی هوادارانش است.
وی در پایان گفت: از اینکه دربی فردا را از طریق تلویزیون مشاهده می کنم، بسیار ناراحتم اما این فوتبال است و باید با واقعیت ها کنار بیایم.
من کلا بازی زاید رو دوست داشتم حیف شد نخواستنش بهش میدون درست و حسابی ندادن امیدوارم دوباره به پرسپولیس برگرده البته در اوج
 

zakari

عضو جدید
همه ریز میبینن....هوووووووووووووووووو چ خبره ما از صبح چیزی نمیخوریم تا بعد باز یاونوقت شما انبار زدی[/QUOTE]
آخه ما اصلا استرس ندارین میدونیم برنده ایم از بازی خوب بچه ها لذت میبریم
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها دعا فراموش نشه.....به امید خدا ببریم........

یا ابوالفضل العباس................عاشق شعار هوادارام تو استادیوم.....یا زهرا با این شعار قهرمان سال 87 شدیم

این تیم شیرانه یا علی ممد......


1
2
3


4
5
:heart: 6:heart:
 
آخرین ویرایش:

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بچه ها دعا فراموش نشه.....به امید خدا ببریم........

یا ابوالفضل العباس................عاشق شعار هوادارام تو استادیوم.....یا زهرا با این شعار قهرمان سال 87 شدیم

این تیم شیرانه یا علی ممد......



نتیجه معلومه ما پیروزیم ....
دعا رو باید برای کاری 50-50 کرد!
بلــــــــــــــه :)
 

Similar threads

بالا