کلوپ طرفداران پرسپولیس

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]کریمی در بین ۳ نامزد نهایی مرد سال آسیا | جادوگر به AFC دعوت شد [/h]به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران علی کریمی را به عنوان یکی از سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا به مراسم انتخاب برترین ها که چهارشنبه آینده در مقر AFC در کوالالامپور برگزار می شود، دعوت کرد.

این نامه از سوی فدراسیون فوتبال ایران در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا اقدامات لازم به منظور سفر علی کریمی انجام شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این محسن بنگر و علی کریمی را در جمع پنج نامزد نهایی قرار داده بود و با ارسال این نامه مشخص شد علی کریمی در جمع سه نامزد نهایی قرار گرفته است.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]رویانیان: امیدوارم کریمی مرد سال فوتبال آسیا شود/ این بازی را هواداران بردند
[/h]
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان درباره انتخاب علی کریمی به عنوان سه نامزد نهایی بازیکن سال فوتبال آسیا گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است که شایستگی این افتخار را دارد و امیدوارم در نهایت به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شود.

وی در ادامه افزود: پیش از این نیز علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بودند که همگی عضو خانواده بزرگ پرسپولیس بودند و انتخاب مجدد علی کریمی افتخاری دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

رویانیان خاطر نشان کرد: محسن بنگر نیز شایستگی قرار گرفتن در جمع سه نامزد برتر را داشت و قرار نگرفتن در جمع سه نامزد نهایی چیزی از ارزش‌های او کم نخواهد کرد و بنده معتقدم قرار گرفتن در جمع پنج بازیکن برتر نیز افتخار کمی نیست. بنگر سه سال است که کاندیدای این عنوان می شود و انشاءالله با دعوت به تیم ملی حقش را خواهد گرفت.

محمد رویانیان همچنین درباره پیروزی پرسپولیس برابر ذوب آهن به سایت پرسپولیس گفت: بدون شک حمایت همه جانبه و متعصبانه هواداران تا دقیقه 96 بازی، تاثیر بسیار زیادی در برتری سرخپوشان بر ذوب آهن داشت. آنها نشان دادند رفتاری حرفه‌ای دارند و می‌توانند با حمایت همه جانبه خود تاثیر زیادی بر نتایج تیم داشته باشند. این بازی را هواداران بردند. من به آنها تبریک می گویم و برحسب وظیفه از هواداران عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: هواداران تا آخرین ثانیه‌های بازی با شور و هیجان از تیم محبوب خود حمایت کردند و به کادر فنی و بازیکنان انرژی دادند و پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پرسپـــــولیـــــس ..محبوب قلب دخترها !:cool:
.
.
.
اینو رو دیوار نوشته بودن ! :surprised:

خو راست گفته دیگه ...:d
کریمی در بین ۳ نامزد نهایی مرد سال آسیا | جادوگر به AFC دعوت شد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران علی کریمی را به عنوان یکی از سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا به مراسم انتخاب برترین ها که چهارشنبه آینده در مقر AFC در کوالالامپور برگزار می شود، دعوت کرد.

این نامه از سوی فدراسیون فوتبال ایران در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا اقدامات لازم به منظور سفر علی کریمی انجام شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این محسن بنگر و علی کریمی را در جمع پنج نامزد نهایی قرار داده بود و با ارسال این نامه مشخص شد علی کریمی در جمع سه نامزد نهایی قرار گرفته است.
تبریک میگم ..بازم یه پرسپولیسی ..
امیدوارم بهترین بشه ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
در حرکتی بی نظیر: علاوه بر پولادی, سید جلال حسینی هم محکوم و جریمه شد!!:razz:


مهردادپولادی و سید جلال حسینی در نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم شدند و به ترتیب باید مبالغ 10 و 20 میلیون ریال جریمه پرداخت کنند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین آرای خودرادرخصوص شکایات و پرونده های موجود را اعلام کرد. براین اساس، کمیته انضباطی درباره دیدار مس کرمان- پرسپولیس تهران که 5 آبان 91 از هفته 13 لیگ برتر و تخلفاتی که انجام شده است رای زیر را صادر کرد. به دلیل توهین طرفداران منتسب به تیم مس کرمان به مهرداد پولادی، باشگاه مس کرمان را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. در صورت تکرار تنبیه های شدید تری اعمال خواهد شد. همچنین مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی و پرداخت 10میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. سید جلال حسینی نیز به دلیل توهین به داور توبیخ کتبی شد وباید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. آرای صادره قطعی است.

سپاهانیا 90 دقیقه بنگر رو فحاشی کردن داماشی ها 90 دقیقه سیدجلال رو ...مسی ها هم همه جوره از خجالت پولادی دراومدن ..اونوقت کمیته انظباطی میاد سیدجلالو جریمه میکنه ...
 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]قدوسی: اگر بازیکنان پرسپولیس, مثل ذوب اهن حرف می زدند; به کمیته انضباطی احضار می شدند[/h]
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس مثل بازیکنان ذوب آهن درباره داوری‌ها صحبت می کردند به کمیته انضباطی احضار می‌شدند. حسین قدوسی درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به قضاوت دیدار دو تیم در هفته‌ پانزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: متاسفانه پس از باخت ذوب آهن چند تن از بازیکنان و عوامل این تیم عنوان کردند که داور بازی را برای پرسپولیس در آورده است. این صحبت معنا و مفهوم زیادی می‌تواند داشته باشد. وی افزود: در حالی که اگر بازیکنان استقلال و پرسپولیس این گونه صحبت می‌کردند امکان داشت که به کمیته‌ انضباطی احضار شوند. خوشبختانه در برنامه «90» مشخص شد که اخراج دو بازیکن ذوب آهن درست بوده و حتی یک پنالتی هم برای پرسپولیس در دقیقه 12 بازی گرفته نشده است. قدوسی با اشاره به این که نظر کارشناسان نشان می‌دهد پرسپولیس با شایستگی در این بازی پیروز شده، گفت: اغلب کارشناسان داوری تصمیم‌ ترکی مبنی بر اخراج دو بازیکن ذوب آهن را درست ارزیابی کردند و فقط یک کارشناس بود که معتقد بود یکی از اخراجی‌های ذوب آهن به اشتباه کارت قرمز گرفته است. بنابراین اگر پرسپولیس از داوری متضرر نشده باشد، منتفع هم نشده است. در هفته‌های گذشته هم نظر کارشناسان داوری نشان داد پرسپولیس در بازی با استقلال یک پنالتی درست و در بازی با سایپا سه پنالتی درست داشته که از دید داوران دور مانده است. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با وجود این که در برخی از بازی‌های دیگر هم داوری به ضرر پرسپولیس بود، مدیریت باشگاه به این شرایط با حالت اعتراض برخورد نکرد و هیچ موجی علیه داوری درست نکرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]انصاری فرد, هفتمین گلزن تاریخ لیگ برتر
[/h]
کریم انصاری‌فرد در بازی دیروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک گل 3 امتیازی و پیروزی بخش را برای سرخپوشان زد که این شصتمین گل کریم در تاریخ لیگ برتر بود. انصاری فرد 22 ساله اکنون با 60 گل زده هفتمین گلزن تاریخ لیگ برتر است که البته او در این رتبه با ابراهیم توره شریک است.

او در مجموع 135 بازی در لیگ برتر، 60 گل زده است و با ادامه روند گلزنی تا پایان فصل می تواند خود را به رتبه پنجم نیز برساند.

فصل تیم بازی گل پاس گل 86-87 سایپا 18 1 2 87-88 سایپا 14 1 0 88-89 سایپا 31 13 2 89-90 سایپا 28 19 5 90-91 سایپا 31 21 5 91-92 پرسپولیس 13 5 1 مجموع 135 60 15 - اولین بازی حرفه ای خود در سطح باشگاهی را در لیگ دسته دوم تجربه کرد.

سال 1385 و در بازی ذوب آهن اردبیل و نوژن مازندران از دقیقه 85 وارد زمین شد. کریم در آن زمان 16 سال و 206 روز سن داشت.

در هفته بیستم لیگ دسته دوم فصل 85-86 و در بازی مقابل مس رفسنجان اولین گل خود در سطح باشگاهی را به ثمر رساند. با دو گل او، تیم ذوب آهن اردبیل 2- صفر پیروز شد.

او فقط یک فصل برای ذوب آهن اردبیل در لیگ دسته دوم بازی کرد و در مجموع 12 بازی برای این تیم انجام داد و 4 گل نیز به ثمر رساند.
بعد از مسابقات مقدماتی جوانان آسیا در سال 86 که در تهران برگزار شد، انصاری فرد راهی سایپا شد و در لیگ برتر به میدان رفت.

در هفته پانزدهم لیگ برتر 86-87، اولین بازی خود را با پیراهن سایپا مقابل ابومسلم در مشهد انجام داد. کریم در این روز 17 سال و 248 روز سن داشت.
اولین گل لیگ برتری‌اش را در هفته هفدهم همان فصل به سپاهان زد و سایپا با گل او یک برد خوب را مقابل سپاهان بدست آورد. - انصاری فرد بیشتر هفته های فصل 87-88 را به دلیل حضور در اردوها و مسابقات تیم ملی جوانان از دست داد و فقط در نیمی از فصل در خدمت تیم سایپا بود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گزارش تمرین امروز پرسپولیس/ تبریک بازیکنان به کریمی[/h]
حضور پسر محمد رویانیان در تمرین امروز کانون هواداران پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حاضر نشد.
تمرینات تیم پرسپولیس پس از شکست ذوب آهن از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و زیر بارش باران دنبال شد. در این تمرین بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن 5 دور دویدند و به رختکن رفتند. بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر پدرو بدن‌های خود را گرم کردند و به فوتبال دروازه‌کوچک پرداختند. *در تمرین امروز هواداران و خبرنگاران اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند که فقط ۵ هوادار در تمرین حضور داشت. *سامان آقازمانی در حاشیه تمرین امروز اعلام کرد هنوز بحث جدایی اش از پرسپولیس در نیم‌فصل قطعیت پیدا نکرده است. *کریمی و قاضی در فیزیوتراپی کار خود را دنبال کردند. بازیکنان به علی کریمی بابت حضورش در بین سه بازیکن برتر آسیا تبریک‌ گفتند. *محسن بنگر با تأخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد. *نیلسون به دلیل مصدومیت تمرین نکرد البته در تمرین امروز خبری از معدنچی نیز نبود و او در رختکن به کارهای کششی پرداخت. *کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن نیز سوژه اصلی بازیکنان بود. *در کنار زمین درفشی‌فر مدرسه فوتبال پرسپولیس در حال تمرین بود که ژوزه نیز 20دقیقه تمرینات نونهالان پرسپولیس را مشاهده کرد. *در تمرین امروز پسر محمد رویانیان کنار زمین حضور داشت.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]عباس انصاری فرد: زحمات رویانیان, جای تقدیر دارد/ خوشبختانه اعضاء هیئت مدیره با هم هماهنگ هستند[/h]
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تهران گفت: ˈمحمد رویانیانˈ و هیات مدیره اش، هر کاری که می توانسته اند برای این باشگاه کرده و زحمات آنان جای تقدیر دارد. ˈعباس انصاری فردˈ که امروز (سه شنبه) در مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (ع) در کمیته ملی المپیک شرکت کرده بود، اضافه کرد: اخبار پرسپولیس را همانند یک طرفدار معمولی دنبال می کنم و برای این تیم و باشگاه آرزوی موفقیت دارم. وی با بیان اینکه معتقدم هنوز این پرسپولیس تیم ایده آل نیست، افزود: ‌فکر می کنم این تیم مشکلاتی دارد که کادر فنی و مدیریتی این باشگاه باید به آن رسیدگی کرده و این مشکلات را حل کنند. مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: البته معتقدم تیم با این مشکلات هم در حال حاضر نتایج بدی کسب نکرده و در صورت رفع مشکلات، نتایج بهتری نیز خواهد گرفت. به گفته وی، مشکل اصلی تیم پرسپولیس مباحث ذهنی است و با گذشت زمان و تحمل هواداران، این مهم نیز برطرف شده و همگان تیم کامل پرسپولیس را در اوج خواهند دید. انصاری فرد در خصوص اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که دوشنبه شب و پس از پیروزی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان مدعی شد این تیم می تواند قهرمان لیگ برتر شود نیز گفت: برای فصل جاری بعید می دانم این تیم بتواند قهرمان لیگ برتر شود اما در بلند مدت و فصل آینده، این تیم به طور حتم مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. وی در باره هماهنگی مدیریت عامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز گفت: خوشبختانه اعضای هیات مدیره و مدیریت عامل باشگاه با یکدیگر همکاری خوبی دارند و برخلاف دورانی که من در این باشگاه بودم، هر کس ساز خود را نمی زند و بسیار با هم هماهنگ هستند، از این رو به موفقیت تیم در آینده بیشتر از گذشته می توان امیدوار بود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بچه ها میبینید خیلی از سایتای هواداری پرسپولیس فیـلتر شدن ؟! ظاهرا باشگاه بخاطر سوء استفاده یه عده از نام و برند پرسپولیس شکایت کرده و برادران فیـلترچی سایتای پرسپولیسی رو به اشتباه فیـلتر کردن ..بزودی درست میشن ..
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقل است روزی شیخ و مریدان در جایگاه ویژه استادیوم آزادی بازی استقلال و پیروزی رو به نظاره بنشسته بودندی ناگهان باد عظیم به وزیدن گرفت و جمله مریدان حامیان قرمز را با خود ببرد ....مریدان آبی دوست این صحنه را خوش آمدندی ، پس از شیخ پرسیدند : یاشیخ حکمت چیست که این باد قرمزان با خود ببرد و ما بر جای خویشتن استوار مانده ایم . آیا جز این نیست که ما حقیم و آنان باطل؟
شیخ فرمورد : ای غافلان شاد مشوید و دل خوش مدارید که شما خود سوراخید و باد از میان سوراخ هایتان همی عبور کند و این گونه است که بر جای مانده اید . و مریدان آبی نعره زدندی و به جان صندلی ورزشگاه افتادندی !
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
سه بازگشت تاریخی پرسپولیس در لیگ برتر: ابومسلم 86، استقلال 90 و ذوب آهن 91

به نقل از پارس فوتبال- پرسپولیس پانزدهمین بازی خود در لیگ برتر را در حالی برد که در 15 دقیقه اول با دو گل ذوب آهن دچار شوک شد، اما علیرغم از دست دادن یک ضربه پنالتی در نهایت پیروز شد. اما پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر 3 بار با اختلاف بیش از یک گل عقب افتاده و موفق به جبران نتیجه شده است؛ مقابل ابومسلم در فصل 86، مقابل استقلال در فصل 90 و مقابل ذوب آهن در فصل جاری.

در فصل 86 لیگ برتر و در هفته بیستم پرسپولیس میزبان ابومسلم بود. پرسپولیس با قطبی در حالی به مصاف ابومسلم پرویز مظلومی رفت که ساعاتی قبل از این بازی 6 امتیازش از سوی فیفا کسر شده بود. ابومسلم بازی را تهاجمی آغاز کرد و یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت. ایوان پترویچ در دقایق 6 و 45 و فرانک آتسوی در دقیقه 31 برای این تیم گل زدند تا پرسپولیس 3- صفر در آزادی از حریف مشهدی اش عقب بیافتد. اما پرسپولیس در نیمه دوم دگرگون شد و با 3 گل عباس آقایی، نیکبخت واحدی و ماته دراگچوویچ در دقایق 53، 59 و 88 بازی را به تساوی کشاند و همین یک امتیاز نقش مهمی در قهرمانی آن فصل داشت. شهاب گردان در آن بازی دروازه بان ابومسلم بود.

در فصل 90 لیگ برتر و در هفته بیست و چهارم، پرسپولیس به مصاف استقلال با مربیگری پرویز مظلومی رفت تا یکی از حساس ترین دربی های تاریخ را برگزار کند. سرخپوشان علیرغم بازی خوب 2- صفر از حریف عقب افتادند و در ادامه مهرداد اولادی نیز اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره شود. مصطفی دنیزلی دست به تعویض زد و مهدی مهدو کیا و ایمون زاید را به میدان فرستاد. 10 دقیقه آخر بازی طوفانی شد و درخشش مهدوی کیا و هت تریک زاید باعث پیروزی 3-2 پرسپولیس شد تا پرسپولیس یک بازگشت تاریخی در دربی داشته باشد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
مبلغ رضایتنامه حقیقی پرداخت شد، قرارداد رسمی امضاء می شود

تهران-مبلغ رضایتنامه رضا حقیقی ظهرامروز(چهارشنبه)به باشگاه فجرسپاسی شیراز پرداخت شد و قرارداد رسمی این بازیکن با پرسپولیس امضاء خواهد شد.

به گزارش ایرنااز باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه بااعلام این خبر، گفت: دیشب با رضا حقیقی نشستی داشته و به توافقات اولیه دست یافتیم و پیش از آن هم مکاتبات و مذاکراتی با مدیریت باشگاه فجر سپاسی داشتیم و قرار شد مبلغ رضایتنامه بر اساس توافق تا 48 ساعت دیگر پرداخت شود و رضایتنامه این بازیکن را دریافت کرده و بلافاصله قرارداد رسمی را امضاء نمائیم.


وی ادامه داد: برهمین اساس صبح امروز مبلغ رضایتنامه به باشگاه فجر سپاسی پرداخت شد و قرارداد رضا حقیقی
با پرسپولیس رسما امضاء خواهد شد.

رویانیان تاکید کرد: براساس درخواست های سرمربی تیم، برای تقویت پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم هواداران در ادامه رقابت های لیگ شاهد اوج گرفتن پرسپولیس در جدول رده بندی و درخشش در جام حذفی باشند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
آپیا دلایل نبستن قرارداد با پرسپولیس را اعلام کرد

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال غنا که چند روزی را برای عقد قرارداد با پرسپولیس در تهران حضور داشت گفت: به دلیل مشکلات پزشکی نبوده که مسئولان باشگاه پرسپولیس وی را نخواسته اند بلکه مانوئل ژوزه سرمربی این تیم علاقه مند بوده که بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد.



به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، "استفان آپیا" در یک مصاحبه اختصاصی با "جوی اسپورت" (Josy Sports) گفت از اتفاقاتی که بین وی و باشگاه پرسپولیس افتاده ناراحت است چرا که مدیرعامل باشگاه گفته بوده که قراردادش قطعی بوده اما آزمونی از وی به عمل نیامده است.

وی گفت: من موضوعات زیادی را در خصوص آمادگی بدنی ام شنیده ام اما نمی دانم این شایعات از کجا می آید؟ من حتی تست پزشکی هم ندادم. رئیس باشگاه به من گفت که قرارداد انجام شده است. نمی خواهم اینطور به نظر برسد که می خواهم سرمربی تیم را سرزنش کنم اما بعضی از هواداران به من گفتند که مربی می خواهد بازیکنانی را بیاورد که خودش می خواهد و برای همین انتقال من به پرسپولیس با شکست مواجه شد.

آپیا ادامه داد: من روزی دو بار با مربی شخصی خودم تمرین می کنم و اکنون در آمادگی کامل به سر می برم. همانطور که شما می دانید می توانید در فوتبال ۲۰ ساعت در روز تمرین می کنید اما وقتی به زمین می روید همان اتفاق روی نمی دهد. بنابراین برای من خیلی مهم است تیمی برای بازی کردن داشته باشم.

این بازیکن غنایی با اشاره به ملاقات مهدی مهدوی کیا با وی در رختکن، اظهار داشت: کاپیتان پرسپولیس وقتی پس از تمرین به رختکن آمد از شرایط بدنی من شگفت زده شد و اینکه چقدر آماده به نظر می رسم. من به او گفتم این نتیجه تمرینات مداوم است اگر چه از ماه ژوییه پایم به توپ نخورده است.

بازیکن پیشین تیم های فوتبال یوونتوس و فنرباغچه می گوید هنوز درِ باشگاه پرسپولیس به روی او باز است چرا که محمد رویانیان علاقه مند است تا او را به خدمت بگیرد. آپیا گفته ظرف دو هفته آینده پاسخ نهایی باشگاه پرسپولیس را دریافت خواهد کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]انصاری فرد: اگر دوست نحسم به ورزشگاه نیاید, من گل می زنم!!/ گلم را تقدیم به گردان می کنم
[/h]
گل دقيقه 96 كريم انصاري‌فرد پرسپوليس را به يك برد شيرين رساند. اين گل جوابي بود به شعارهاي مداوم هواداران خونگرمي كه 96 دقيقه يكصدا مي‌گفتند «كريم بايد گل بزند» و اينگونه مهاجم تيمشان را از تشویق بي‌نصيب نگذاشتند.
بهترين اتفاق اين روزها براي پرسپوليسي‌ها شايد به راه افتادن دوباره موتور گلزني‌هاي كريم انصاري‌فرد باشد. آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر در هفته‌هاي ابتدايي كمتر فرصت حضور در تركيب اصلي سرخپوشان را پيدا مي‌كرد حالا اميدوارانه‌تر به روزهاي آينده نگاه مي‌كند؛ اين را از گفت‌وگوي او هم مي‌شود فهميد:


*دو بازی و چهارگل، آمار خیره‌کننده‌ای است که تو به جا گذاشته‌ای. چه شده که در گلزنی راه افتاده‌ای؟


-دلیل اصلی‌اش برمی‌گردد به تلاش سایر بازیکنان پرسپولیس که در زمین سنگ‌تمام می‌گذارند تا من دروازه حریف را باز کنم. البته دلیل دیگری هم در گل زدن من دخیل است که فعلا آن را نمی‌گویم. *چه دلیلی، بگو...؟!

-هر وقت یکی از دوستانم به ورزشگاه نمی‌آید من گل می‌زنم. هر وقت هم گل نمی‌زنم می‌دانم که او در ورزشگاه است و بازی مرا از نزدیک تماشا می‌کند. به همین خاطر از او خواسته‌ام برای تماشای بازی‌های من در پرسپولیس به ورزشگاه نیاید. *زمانی سپهر حیدری هم چنین نظری داشت. می‌گفت هر وقت همزمان پدر و برادرم به ورزشگاه می‌آیند من گل می‌زنم. پس دیگر نباید شاهد حضور دوست تو در ورزشگاه باشیم؟


-دقیقاً. من قول می‌دهم هر وقت این دوست من به ورزشگاه نیاید من گل بزنم. البته این‌ها را به شوخی می‌گویم اما من گلزنی را مدیون کادر فنی، طرفداران و بازیکنان پرسپولیس هستم. *از شوخی بگذریم، تو هم موافقی که می‌گویند گل زدن به تیم ۹ نفره سخت‌تر از گل زدن به تیم ۱۱ نفره است؟


-من موافق این موضوع هستم، واقعاً گل زدن به تیم ۹ نفره سخت‌تر است. به دو علت یکی اینکه روبروی تیم ۹ نفره شما مجبوری که گل بزنی و همین موضوع فشار بسیاری روی تیم وارد می‌کند. دوم اینکه تیم حریف تمرکز پیدا می‌کند و توان صد درصد خود را روی دفاع و بسته نگه داشتن دروازه‌اش می‌گذارد. همین موضوع کار را برای گلزنی سخت می‌کند. *به همین دلیل هم بود که شما تا دقیقه ۹۶ نتوانستید گل برتری را به ذوب بزنید؟


-ما تلاش کردیم و تا ثانیه‌های آخر دوام آوردیم. دوام ما هم به خاطر حمایت بی‌دریغ تماشاگران بود. آن‌ها ۹۶ دقیقه پرسپولیس را تشویق کردند و کوچک‌ترین اعتراضی از خود نشان ندادند تا ثابت کنند بهترین هواداران فوتبال ایران هستند. *وقتی توپ مهدوی‌کیا سانتر شد احساس می‌کردی پاس نوری به تو برسد؟


-صد درصد می‌دانستم که ضربه سر نوری به من می‌رسد. به همین خاطر خیلی زود جاگیری کردم. نوری از بهترین پاسورهای فوتبال ایران است، چه روی زمین و چه روی هوا. به همین خاطر یقین داشتم که توپش به من می‌رسد. *گل که می‌زنی سمت تماشاگران می‌روی، خیلی دوست داری گلت را با آن‌ها تقسیم کنی؟


-وقتی تماشاگران اینچنین به من لطف دارند این کوچک‌ترین کاری است که می‌توانم برای آن‌ها انجام بدهم. آن‌ها در هوای سرد و بارانی از ورزشگاه بیرون نرفتند، ایستادند و ما را تا دقیقه ۹۶ تشویق کردند. به همین دلیل خیلی دوست داشتم گل بزنم تا شادی‌ام را با آن‌ها تقسیم کنم. *در یک صحنه جواد کاظمیان می‌توانست تو را در موقعیت گل قرار دهد اما لحظه آخر پاس نداد تا پرسپولیس به گل برتری نرسد. بعد از آن صحنه با جواد بگومگو کردی؟


-بگومگو؟ اصلا حرفی نزدیم. در پرسپولیس اصلا از این بحث‌ها وجود ندارد. تا قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم همه می‌گفتند رفاقت در این تیم خیلی کم است اما حالا می‌بینم که واقعا اینطور نیست. از وقتی آمدم صمیمیت در تیم ما موج می‌زند. در آن صحنه هم مساله خاصی نبود، جواد سرش پایین بود و مرا ندید. ضمن اینکه خودش هم می‌توانست گل بزند. شاید اگر من هم در آن فشار بازی جای او بودم پاس نمی‌دادم. *صحبتی مانده که بخواهی بگویی؟


-تا یادم نرفته بگویم این گل را جدا از هواداران و مسوولان باشگاه به شهاب گردان تقدیم می‌کنم. او دروازه‌بان بزرگی است که به نظرم روی گل‌های خورده پرسپولیس هیچ تقصیری نداشت.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]جواب منفی پولادی به بروندبی دانمارک و شالروا بلژیک
[/h]
بعد از انجام بازي‌هاي خوب در تركيب پرسپوليس و تيم ملي چند پيشنهاد خوب اروپايي به دست مهرداد پولادي رسيد.
حدود چند هفته پيش بود كه بحث حضور مدافع چپ پرسپوليس در بروندبي دانمارك و شالروا بلژيك مطرح شد اما اين بحث چندان شكل جدي به خود نگرفت. حالا و پس از چند هفته دوباره بحث پيشنهاد اين دو تيم به هافبك پرسپوليس مطرح شده است. آنها پيشنهاد خود را به باشگاه پرسپوليس فرستاده اند و خواهان پولادي هستند اما محمد رويانيان و مانوئل ژوزه با حضور پولادي در اين دو تيم مخالفت كرده اند. همچنين مهرداد پولادي با تاييد دريافت پيشنهاد از اين دو تيم تاكيد كرد كه جوابش به اين دو پيشنهاد منفي است و فعلا قصد دارد تا فوتبال خود را در پرسپوليس ادامه دهد.
 

Similar threads

بالا